Феррарі назвала головну проблему боліда, яку необхідно виправити
У Скудерії переконані, що наступні оновлення мають зробити болід комфортнішим
У Феррарі вважають, що наступний пакет оновлень боліда SF-25 має зосереджуватися на досягненні кращого балансу, після обнадійливого виступу на Гран-прі Австрії.
На етапі в Шпільберзі Скудерія привезла модернізоване днище та дифузор. Ці зміни допомогли команді провести найкращий вікенд сезону: Шарль Леклер та Льюїс Хемілтон фінішували третім і четвертим відповідно. Втім, Леклер усе ще поступився Макларену, пілоти якого завершили гонку на перших двох позиціях з перевагою понад 20 секунд.
За словами заступника керівника команди Жерома Д’Амброзіо, наступні кроки мають зробити болід комфортнішим і передбачуванішим у поведінці на трасі.
Ми продовжуємо працювати над балансом боліда. Це не просто комфорт гонщика – це безпосередньо впливає на швидкість, – пояснив Д’Амброзіо.
Іноді важко передбачити, яку продуктивність ми отримаємо, але в Австрії побачили саме те, на що сподівались. Це позитивний знак.
Процес включає кілька рівнів: обчислювальну аеродинаміку (CFD), випробування в аеротунелі та, зрештою, перевірку на трасі. Коли дані збігаються – це свідчить про правильний напрям.
Льюїс Хемілтон після гонки також підкреслив потребу у стабільнішому балансі, оскільки досі не здобув жодного подіуму у складі Феррарі.
Д’Амброзіо додав, що команда не намагається адаптовувати болід під конкретного пілота, а шукає універсальні рішення:
Ми не розробляємо машину під одного гонщика. Йдеться про об'єктивні характеристики, які роблять болід швидшим загалом. Це й є наша головна мета.
Наступний пакет оновлень очікується у найближчих гонках і має закріпити тенденцію до покращення, яку команда показала на Ред Булл Рингу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Президент УАФ – про розвиток молодих українських тренерів
Відбулися останні практики сезону – що відомо тепер?
