Андрес Іньєста став обличчям нової міжнародної рекламної кампанії
Легендарний півзахисник братиме участь у проектах для вболівальників
Легенда іспанського футболу Андрес Іньєста приєднався до MelBet як посол бренду в рамках нової кампанії «The Greatest 8», що відображає вісім ключових цінностей, таких як пристрасть, лідерство і геніальність.
У межах співпраці заплановано серію розіграшів призів, активності в соціальних мережах, спеціальні рекламні акції та випуск лімітованих сувенірів з автографом футболіста. Кампанія націлена на залучення шанувальників спорту в усьому світі та побудову тіснішого зв'язку між брендом і його аудиторією.
Іньєста став третьою зіркою, яка приєдналася до MelBet у 2025 році – після Дідьє Дрогба і Монамі Гош. Угода підкреслює прагнення оператора зміцнити глобальну присутність за рахунок колаборацій з відомими особистостями. Умови угоди з Іньєстою не розкриваються.
Філіппінські казино об'єднуються на тлі тиску на онлайн-гемблінг
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Клуб не найматиме іноземного фахівця
У вирішальному матчі збірна Польщі переграла команду Мексики з рахунком 3:1