Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
| Оновлено 09 липня 2025, 00:27
223
0

Пілот Мерседес розкрив масштаби пошкоджень в аварії на Гран-прі Британії

Кімі Антонеллі через пошкодження втрачав близько 2,5 секунди за коло

| Оновлено 09 липня 2025, 00:27
223
0
Пілот Мерседес розкрив масштаби пошкоджень в аварії на Гран-прі Британії
Getty Images/Global Images Ukraine

Пілот Формули-1 Кімі Антонеллі поділився деталями серйозних пошкоджень свого Мерседес, які він отримав у результаті зіткнення з Ісаком Хаджаром на Гран-прі Великої Британії.

Аварія сталася на 18-му колі, коли Хаджар не впорався з керуванням через погану видимість на повороті Копс і врізався в задню частину боліда Антонеллі, пошкодивши при цьому власний автомобіль команди Рейсінг Буллз.

Інженер Антонеллі, Пітер Боннінгтон, одразу наказав пілоту завершити гонку через великі пошкодження – це була вже четверта його аварія за шість гонок. Італієць пояснив, що втратив близько 100 пунктів притискної сили.

Для порівняння, після зіткнення Льюїса Хемілтона з бабаком у Канаді він втратив близько 20 пунктів притискної сили, що зменшило швидкість приблизно на півсекунди за коло. Втрата Антонеллі була у п’ять разів більшою – близько 2,5 секунд на коло.

Після аварії Антонеллі прокоментував:

«Здається, зараз все йде не так, і важко знайти щось позитивне. Ми ризикнули на першому колі, але це не спрацювало, бо коли я заїхав на піт-стоп, система VSC вийшла з ладу, і я не зміг нормально нагріти шини, тому довелося повернутися на проміжну гуму.».

«Видимість була надзвичайно поганою, і я не знаю чому, але відчував, що аварія наближається. Мені пощастило залишитися на трасі, адже удар був дуже сильним, але шкода, що знову закінчив гонку достроково».

«Я втратив близько 100 пунктів притискної сили через пошкоджений дифузор, і було дуже важко утримувати машину на траєкторії».

«Не було кого звинувачувати. Коли мені сказали, що гонка буде перезапущена, я сумнівався, бо видимість на низьких швидкостях залишалась поганою. На вищих швидкостях було б ще гірше, а Ісак був фактично пасажиром. Я загальмував трохи раніше, тому що важко було побачити поворот, а він мене не бачив».

Відео інциденту:

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.