Оновлення Ред Булл, які принесли Ферстаппену поул і допрацювання Mакларен
Аналіз новинок команд на Гран-прі Великої Британії
Сільверстоун – одна з найскладніших трас сезону, де аеродинаміка має ключове значення. Цього вікенду команди привезли важливі оновлення днища, щоб покращити притискну силу і стабільність болідів у поворотах.
Макларен, Ред Булл, Астон Мартін і Хаас зосередилися на оптимізації повітряних потоків під машинами, прагнучи збільшити ефективність на швидкісній трасі.
Макларен

Команда з Вокінга привезла до Сільверстоуна велике оновлення днища, яке стосується його загальної форми, повітряних каналів і зон всмоктування повітря. Основна мета – поліпшення контролю над потоками повітря, що проходять під днищем, а також ефективніше керування вихорами. Це дозволяє не лише збільшити притискну силу, а й стабілізувати болід у поворотах. Додатково модернізовані гальмівні повітроводи та аеродинамічне оперення задньої частини – для поліпшеного охолодження та кращої загальної аероузгодженості конструкції.
Ред Булл

Ред Булл оновив днище, зокрема його центральну частину та бокові елементи в зоні повітряної горловини. Головна мета змін — покращити розподіл аеродинамічного навантаження вздовж усієї довжини днища, щоб збільшити притискну силу, не втрачаючи стабільності потоків. Це особливо важливо на швидкісній трасі Сільверстоун, де збалансована аеродинаміка та стабільність визначають ефективність на високих швидкостях.
Ці оновлення вже дали результат у кваліфікації: значною мірою завдяки їм Макс Ферстаппен здобув поул. Машина довго залишалась нервовою, і вдала спроба зробити її більш стабільною – те, чого команді давно бракувало.
Астон Мартін

Астон Мартін привіз комплексне оновлення, що включає нову конфігурацію днища, зокрема центральну частину, повітряну горловину та бокові секції. Крім того, болід отримав оновлений кожух двигуна. Команда намагається краще організувати та перенаправити повітряні потоки під машиною, аби отримати більше притискної сили в умовах нижчого дорожнього просвіту. Важливим завданням також було забезпечити узгодженість нового кожуха двигуна з оновленою аеродинамікою задньої частини боліда.
Хаас

Американська команда також привезла оновлення днища, що охопили центральну частину, повітряну горловину та краї. Додатково Хаас змінив форму бокових повітрозабірників і кріплення дзеркал заднього виду, щоб оптимізувати аеродинаміку в цій зоні. Зміни спрямовані на покращення поведінки боліда в поворотах, особливо під час бічних навантажень. Головна мета – підвищити мінімальну швидкість у віражах і додати у кваліфікаційному темпі.
Судячи з результатів, оновлення спрацювало. Втім, Олівер Берман отримав штраф у 10 позицій за порушення режиму червоного прапора – він втратив контроль на холодних шинах і гальмах під час повільного повернення в бокси.
Рейсінг Буллз

Сателітна команда Ред Булл привезла оновлення пластин на передньому антикрилі. Ця зміна покликана покращити аеродинамічну ефективність і збільшити притискну силу на передній осі боліда.
Вільямс

Британці замінили пластини на передній частині днища. Така модернізація спрямована на оптимізацію повітряних потоків під болідом, що має позитивно вплинути на загальну швидкість і керованість.
Заубер

Команда Заубер оновила переднє антикрило і внесла корективи в краї днища. Це має допомогти покращити баланс машини та стабільність на трасі, особливо в поворотах.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Микола Шапаренко, Крістіан Біловар та Шола Огундана повернулися до загальної групи
Цього разу за втомою від єврокубків заховатись не вийде