Масштабні зміни у Феррарі, доопрацювання від Макларен та адаптація Мерседес
Аналіз оновлень Гран-прі Австрії, шо привезли команди?
Команди Формули-1 продовжують оновлювати свої боліди від етапу до етапу, і Гран-прі Австрії не став винятком. Хоч ця траса й не є класичною за своїми характеристиками в контексті сучасної Формули-1, чимало колективів, зокрема всі лідери, привезли оновлення на етап, що проходить на Ред Булл Ринзі.
Особливо відзначилися Феррарі та Ред Булл, про зміни в яких стало відомо ще раніше. Обидві команди встигли допрацювати частину нововведень, які попередньо планували на Сільверстоун, Гран-прі Британії – етап, що відбудеться вже наступного вікенду. Якщо у команди-власника домашньої траси оновлення не надто масштабні, то Феррарі привезла повноцінно оновлене днище.
Макларен, своєю чергою, схоже, допрацював пакет оновлень, який було вперше представлено ще на Гран-прі Канади кілька тижнів тому.
У цьому матеріалі розглянемо, які саме зміни представили команди, а також з якою метою вони були впроваджені.
Макларен

Британська команда продовжує активно розвивати болід, цього разу, знову зосередившись на передній частині машини. Встановлене нове аеродинамічного оздоблення навколо вузла передньої підвіски покликане оптимізувати напрям потоків повітря, що огинають машину з обох боків. У зв’язку з цим адаптовано і форму повітроводів передніх гальм – їхні аероелементи тепер краще взаємодіють із новою архітектурою передньої частини.
Також оновлено геометрію задньої підвіски – команда змінила розміщення та форму компонентів заднього вузла з урахуванням аеродинамічних потреб, аби покращити стабільність повітряного потоку та керованість боліда в швидких поворотах.
Феррарі

Італійці привезли масштабне, хоча й візуально непомітне оновлення днища. Основний акцент зроблено на так званій «глотці» тоннеля Вентурі: тут встановлено новий, більш округлий плавник, що має краще формувати вихори. Також переглянуто профілі аероелементів у районі боків боліда і трохи змінено їхню геометрію. Хоч зміни й незначні на вигляд, вони мають важливе значення для загального протікання повітря під днищем.
Окрім цього, оновлено центральну частину днища і дифузор – ці зміни не помітні ззовні, але покликані зробити аеродинаміку більш стабільною за різних дорожніх просвітів. Основна мета пакету – розширити робоче вікно та забезпечити передбачувану притискну силу на різних фазах повороту і на нерівностях.
Ред Булл

Команда чинного чемпіона Формули-1 Макса Ферстаппена зосередилась на оновленні задньої частини днища, зокрема зони біля задніх коліс. Змінена форма краю днища спрямована на покращення стабільності повітряного потоку в задній частині. Така модифікація має допомогти збільшити притискну силу саме з цієї ділянки, що особливо важливо на трасах із різкими змінами напрямку.
Мерседес

Німецька команда працює над покращенням охолодження та стабільності повітряних потоків. У передній частині боліда встановлені збільшені повітроводи передніх гальм, які сприяють як охолодженню, так і керуванню потоком уздовж машини. Крім того, перероблено простір у зоні розміщення двигуна – відкриття в обшивці боліда для ефективного відведення гарячого повітря з-під кришки силового агрегата.
Рейсінг Буллз

Сателітна команда Ред Булла привезла адаптивні оновлення до Ред Булл Рингу. В Австрії представлено нові переднє та заднє антикрило. Обидва елементи спрямовані на підвищення аеродинамічної ефективності – досягнення кращого балансу між притискною силою і опором.
Заубер

Колектив, який наступного року виступатиме під брендом Ауді, продовжує працювати над підвищенням продуктивності боліда. Цього вікенду команда представила оновлені боковини днища – змінена форма у зоні за глоткою покликана покращити напрям повітряного потоку в бік дифузора. Окрім цього, впроваджено нову версію заднього крила з підвищеним рівнем притискної сили, але з поліпшеною аероефективністю. Такий підхід дозволяє досягати необхідного притискного ефекту без суттєвих втрат у швидкості на прямих ділянках.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Бельгієць хоче підсилення захисту
Президент США буде нагороджений під час жеребкування ЧС-2026
