ФОТО. Зірки TikTok стали спонсорами англійського футбольного клубу
Продавці картоплі стали спонсорами клубу з Чемпіоншипу
З завершенням футбольного сезону вболівальникам залишається небагато приводів для радості — хіба що трансфери, календар матчів і нова форма.
Але «Престон» додав несподіванки, оголосивши титульним спонсором на сезон 2025/26 бренд SpudBros — популярних продавців картоплі з TikTok, які мають 4,2 млн підписників.
Більше яскравих фото із життя спортсменів у Telegram LIFESTYLE на Sport.ua
Бізнес запустили брати Джейкоб і Гарлі Нельсони в старому трамваї в центрі Престона. «Це мрія. Ми допоможемо клубу досягти успіху», — сказав Гарлі.
Минулого сезону «Престон» ледве уникнув вильоту, фінішувавши 20-м у Чемпіоншипі. «Честь стати частиною історії клубу», — додав Джейкоб.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Коуч Ліверпуля на прес-конференції перед грою з Інтером вперше висловився про ситуацію
Полісся не зуміло взяти очки у гостьовому матчі проти Руха