МАРЕСКА: «Ці шість хвилин змінили матч. Ми грали з іншою структурою»
Англійський Челсі поступився бразильському Фламенго на клубному чемпіонаті світу
Головний тренер лондонського «Челсі» Енцо Мареска вважає, що шість хвилин у другому таймі повністю змінили динаміку матчу та стали ключовими у поразці його команди від бразильського «Фламенго» (1:3) на клубному чемпіонаті світу.
«Сині» виглядали переконливо після першого тайму другого матчу групи D, адже вже на 10-й хвилині Педру Нету вивів команду вперед потужним ударом. Однак бразильці зрівняли рахунок на 62-й хвилині, вийшли вперед на 65-й, а вже на 68-й Ніколя Джексон отримав пряму червону картку.
Ці події стали для «Челсі» занадто великим ударом, щоб оговтатися, і «Фламенго» забив третій гол за 7 хвилин до фінального свистка, остаточно оформивши перемогу.
Розмірковуючи над поразкою, Мареска сказав:
«Це були шість хвилин, які повністю змінили динаміку гри. Я вважаю, що до їхнього першого гола ми непогано розпочали другий тайм, але потім – два голи за дві хвилини та червона картка – і динаміка гри змінилася.
Останні два дні ми пробували дещо зовсім інше. Сьогодні грали з іншою структурою, щоб підготуватись до наступного сезону й мати більше варіантів. План працював досить добре протягом години, але потім ми пропустили перший, потім другий гол і отримали вилучення. Зрештою, залишившись удесятьох, ми заслужено програли».
Мареска підтвердив, що Ніколя Джексон вибачився за своє вилучення після гри, яка залишила «синіх» другими у групі з одним матчем до кінця групового раунду. Ця гра відбудеться у вівторок проти «Есперанса», і головний тренер підкреслив важливість того, щоб його команда негайно відреагувала на поразку.
Мареска сказав: «Дуже важливо показати реакцію в наступному матчі. Ми маємо перемогти у вівторок, щоб гарантувати собі вихід у наступний раунд».
Події матчу
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Бельгієць хоче підсилення захисту
Микола Шапаренко, Крістіан Біловар та Шола Огундана повернулися до загальної групи

