Феррарі – тріумфатор 24 годин Ле-Мана! Третя поспіль перемога для італійців
Відбулась легендарна гонка на витривалість
Сьогодні, 15 червня, завершилася престижна гонка «24 години Ле-Мана», перемогу в якій здобув екіпаж команди Аф Корсе – Роберт Кубіца, Філ Хансон та Іфей Є за кермом гіперкара Феррарі 499П №83.
Хоча автомобіль №83 використовував ту саму модель, що й заводські Феррарі №50 та №51, команда Кубіци виступала як клієнтський колектив, окремо від офіційної заводської програми.
Ключовим моментом гонки став фінальний піт-стоп Кубіци за годину до фінішу: він замінив усі чотири шини та дозаправив болід. Після повернення на трасу він знову вийшов у лідери, випередивши Феррарі №51, яка заїхала в бокси трохи пізніше.
До останніх хвилин за перемогу боролася Порше Пенске №6 із Кевіном Естре, що стартував із самого кінця серед гіперкарів, але на фініші відстав від Кубіци менш ніж на 15 секунд.
Ця перемога стала дванадцятою загальною для Феррарі в Ле-Мані – лише на одну менше, ніж у Ауді. Лідером за кількістю тріумфів залишається Порше, на рахунку якого дев’ятнадцять перемог.
Водночас це вже третій поспіль успіх Скудерії: у 2023 та 2024 роках перемагали екіпажі на болідах №50 та №51, а тепер – екіпаж №83. Таким чином, усі три автомобілі, що представляють Феррарі 499П, вже мають по одній загальній перемозі в Ле-Мані.

Перемога Кубіци – історична: він став першим польським пілотом, який виграв Ле-Ман. Іфей Є – перший гонщик із Китаю, що досяг такого результату. Філ Хансон став тридцять п’ятим британцем, який перемагав у загальному заліку, і першим після Джеймса Каладо у 2023 році.
𝗔𝗻𝗱 𝗶𝘁'𝘀 𝗮 𝘁𝗵𝗶𝗿𝗱 𝘄𝗶𝗻 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘂𝗻𝗰𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗙𝗲𝗿𝗿𝗮𝗿𝗶!🏆
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) June 15, 2025
The #83 499P seals the 𝗵𝗮𝘁-𝘁𝗿𝗶𝗰𝗸 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗜𝘁𝗮𝗹𝗶𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗻𝘂𝗳𝗮𝗰𝘁𝘂𝗿𝗲𝗿. With 𝗥𝗼𝗯𝗲𝗿𝘁 𝗞𝘂𝗯𝗶𝗰𝗮, 𝗬𝗶𝗳𝗲𝗶 𝗬𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗣𝗵𝗶𝗹 𝗛𝗮𝗻𝘀𝗼𝗻, Ferrari has shone… pic.twitter.com/etLfafZIqU
Третє місце посіла Феррарі №51, а чинні чемпіони – Антоніо Фуоко, Мігель Моліна та Ніклас Нільсен – фінішували четвертими на боліді №50, маючи командне розпорядження не випереджати партнерів.
Кадилак №12, який стартував із поулу, фінішував п’ятим. Найкращим серед екіпажів Тойоти став автомобіль №7 з Камуї Кобаяші, Майком Конвеєм і Ніком де Врісом – шоста позиція.
До топ-десятки також увійшли Порше Пенске №7, Кадилак №38 чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона, Порше Пенске №4 та Альпін №35. Екіпаж Міка Шумахера на Альпін №36 завершив гонку одинадцятим.

Класи LMP2 та LMGT3: пізні драми й нові герої
У класі LMP2 боротьбу за перемогу вирішив штраф – лідер гонки, екіпаж №43, отримав покарання за перевищення швидкості на піт-лейн. Після цього Нік Єллолі повернувся на трасу впритул до суперника з VDS Racing, розпочавши спринт до фінішу. Але саме екіпаж №43 зумів уникнути помилок і втримати лідерство, тоді як машина №48 втратила шанси після зіткнення з перешкодою.

У LMGT3 перемогу здобув Порше №92, упевнено випередивши Феррарі AF №21.
Непростий фінал видалася для WRT Валентино Россі – його машина №46 претендувала на перемогу, однак уночі втратила потужність на повороті Porsche Curves, зупинилася в зоні безпеки та зійшла з дистанції

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Слідкуйте за результатами українок на турнірах ITF цього тижня на Sport.ua
Заграємо ТМ практично на всі матчі, але прогнозуємо і один верховий поєдинок
