Президент дебютанта УПЛ: «Ми втерли носа Динамо і Шахтарю»
Роман Солодаренко розповів про медійність «Кудрівки»
Президент «Кудрівки» Роман Солодаренко розповів про медійність клубу. Функціонер заявив, що у цьому компоненті клуб може позмагатися навіть з «Динамо» і «Шахтарем».
– Ви плануєте розкручувати саме бренд «Кудрівки»? Ось є приклад «Динамо», найтитулованішого клубу не лише України, а й всієї Східної Європи, але ще до повномасштабної війни в рідному Києві частіше можна було зустріти афіші з матчами «Шахтаря» на НСК «Олімпійський», ніж біло-синіх. В метро рекламу гірників крутили на моніторах, на сітілайтах. Ви зможете в цьому плані виділитися?
– Ми над цим активно працюємо. Найближчим часом ви побачите, запевняю, наш прогрес в медіа. У нас вже є TikTok-канал з найбільшою кількістю переглядів серед усіх клубів Першої ліги та УПЛ, наприклад. Перегляди TikTok «Кудрівки» – під мільйон, перегляди наших топових команд УПЛ – 60-70 тисяч. У цьому компоненті ми втерли носа і «Динамо», і «Шахтарю».
Зараз намагаємося максимально популяризувати ще й сторінку «Кудрівки» в Instagram, працюємо над YouTube-каналом. Найближчим часом буде ще й редизайн офіційного сайту, – сказав Солодаренко.
У сезоні 2024/25 років Кудрівка здобула 35 залікових балів та посіла у підсумковій турнірній таблиці Першої ліги (Чемпіонська група) четвертий щабель. У поєдинках за право грати в УПЛ Кудрівка за сумою двох матчів переграла полтавську Ворсклу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Джорджина Родрігес показала, як виглядає розкішний відпочинок
Андрій Миколайович – про Луку Модрича

Успіхів.
Молодці.
Ще можна паркан біля хати у їхньому селі сфотати - там написано: "Кудрівка - чимпєон!!!" - і жодної згадки про динамо-шахтар.