У Шахтарі розповіли, за яким критерієм обігнали Динамо вдвічі
Керівник відділу маркетингу Денис Фролов прокоментував презентацію нової форми
Керівник відділу маркетингу та програм лояльності донецького «Шахтаря» Денис Фролов прокоментував презентацію нової форми «гірників»:
«Перш за все, з огляду на нашу кампанію, яку ми зробили разом з нашим партнером Puma, можна зрозуміти, що нова форма несе в собі ідею зародження та переосмислення нової енергії, початку чогось нового, звершення і досягнення нових цілей і вершин.
Тому хочеться, щоб ця форма надихала наших гравців, вболівальників та клуб на те, щоб досягати нових перемог, нових цілей і максимально розкривати свій внутрішній потенціал.
Минулого року ми продовжили контракт з Puma і наразі наша співпраця пролонгована аж до 2031-го. Мені здається, що така довгострокова співпраця, яка продовжується ще до кінця терміну дії поточного контракту, говорить про те, що сторони задоволені співпрацею.
Уже два роки поспіль ми показуємо ріст в продажах Puma на 25-30%, що є ще одним важливим моментом успішності співпраці, а форма продається приблизно у 2,5 раза більше, ніж джерсі «Динамо», – прокоментував Фролов.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Полісся не зуміло взяти очки у гостьовому матчі проти Руха
Українець виділив Мухаммеда Алі
В Києві більш ніж пів року по 690 грн продаються оригінальні джерсі Шахтаря і нікому не потрібні. Часом навіть по 499 продають- а вони все є в магазинах.
Факт того, що їх зробили не означає що вони продаються і комусь потрібні...
Ми ж все бачим на трибунах УПЛ. Там багато вболівальників інших клубів, а уШахтаря дітлахи з академії тільки..