Комісія Великої Британії оновлює підхід до вивчення гравців
Регулятор уклав угоди з експертами для вивчення поведінки та ризиків
Комісія з азартних ігор Великобританії (UKGC) перезапустила свою програму Consumer Voice, уклавши дворічні контракти з чотирма дослідницькими фірмами – Yonder Consulting, Behavioural Insights Team (BIT), Humankind Research і Savanta. Мета – отримати глибше розуміння поведінки споживачів, включно з уразливими і маловивченими групами.
Цей крок став відповіддю на критику флагманського дослідження Gambling Survey for Great Britain (GSGB), яке, на думку британського статистичного регулятора OSR, може завищувати масштаби участі в азартних іграх.
UKGC підкреслює, що нова модель дає змогу швидко реагувати на ризики та перевіряти політичні ініціативи. У 2024 році в дослідженнях програми вже брало участь понад 10 000 осіб.
Суд Кюрасао підтримав право журналістки критикувати гральну модель острова
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Важливі події у всіх видах спорту спільно від Sport.ua та GGBET
Кияни можуть зганьбитися ще більше. Хоча куди вже більше...