Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Азартні ігри
|
41
0

Комісія Великої Британії оновлює підхід до вивчення гравців

Регулятор уклав угоди з експертами для вивчення поведінки та ризиків

Комісія Великої Британії оновлює підхід до вивчення гравців
iStock

Комісія з азартних ігор Великобританії (UKGC) перезапустила свою програму Consumer Voice, уклавши дворічні контракти з чотирма дослідницькими фірмами – Yonder Consulting, Behavioural Insights Team (BIT), Humankind Research і Savanta. Мета – отримати глибше розуміння поведінки споживачів, включно з уразливими і маловивченими групами.

Цей крок став відповіддю на критику флагманського дослідження Gambling Survey for Great Britain (GSGB), яке, на думку британського статистичного регулятора OSR, може завищувати масштаби участі в азартних іграх.

UKGC підкреслює, що нова модель дає змогу швидко реагувати на ризики та перевіряти політичні ініціативи. У 2024 році в дослідженнях програми вже брало участь понад 10 000 осіб.

Суд Кюрасао підтримав право журналістки критикувати гральну модель острова

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.