Жінки стали основною аудиторією онлайн-ставок у Бразилії
AMIG допомагає розвивати жіночу участь в ігровій індустрії
Жінки вперше перевершили чоловіків на ринку онлайн-ставок у Бразилії, займаючи 51% гравців, згідно з дослідженням AMIG і платформи KTO. Переважно це жінки 18-39 років із вищою освітою із середнього класу, які мешкають у штатах Сан-Паулу, Баія та Ріо-де-Жанейро.
Більшість вважають за краще робити ставки на футбол через мобільні пристрої. При цьому жінки більш акуратно підходять до ставок: 37% обмежують витрати до 200 реалів (38 доларів США) на тиждень і активно використовують інструменти контролю, а також вивчають інформацію перед грою.
Генеральний директор Paag Жоао Фрагі зазначив, що зростання кількості жінок вимагає перегляду підходів платформ, які раніше орієнтувалися на чоловічу аудиторію.
AMIG – бразильська асоціація, що підтримує рівність статей в ігровій індустрії та сприяє навчанню і залученню жінок у цей сектор.
Південнокорейця звинувачують в азартних іграх за допомогою хакерів КНДР
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Зустріч завершилася сухою нічиєю
Підопічні Маскерано з двома асистами Лео обіграли суперників 3:1 у фіналі турніру