У Канаді заборонять рекламу офшорних онлайн-казино у ЗМІ
Онтаріо вимагає від медіаплатформ відмовитися від просування операторів без ліцензії
Комісія з алкоголю та азартних ігор Онтаріо (AGCO) звернулася до більш ніж десятка медіакомпаній із закликом припинити просування офшорних операторів азартних ігор, не ліцензованих у провінції.
Зокрема, згадано сайт Bodog, який продовжує рекламувати свої послуги жителям Онтаріо, незважаючи на відсутність дозволу та реєстрацію поза регульованою системою iGaming.
AGCO попереджає, що присутність таких сайтів у поважних медіа може ввести споживачів в оману. Регулятор наголошує на важливості дотримання нормативів, включно із захистом гравців, чесністю ігор і боротьбою з відмиванням грошей.
Глава AGCO Карін Шнарр заявила, що відмова медіа від реклами нелегальних операторів – це прояв соціальної відповідальності. Регулятор також повідомив про продовження боротьби з нелегальними азартними платформами у співпраці з партнерами всередині та за межами Канади.
Великобританія оновлює правила для наземних казино
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Успіх полтавців котирувався від 30.0 до 42.0 у різних букмекерських конторах в Україні
Важливі події у всіх видах спорту спільно від Sport.ua та GGBET