Шарль ЛЕКЛЕР: «Я вже сім років у Феррарі, але такого ще не було...»
Монегаск розповів про труднощі з цьогорічним SF-25
Пілот Феррарі Шарль Леклер визнав, що змушений був серйозно змінити свій стиль кермування, аби витиснути максимум з боліда SF-25.
Старт сезону 2025 року для Скудерії виявився вкрай розчаровуючим — машина не здатна на рівних боротися з Макларен, Мерседес і Ред Булл. Наслідком стало лише один подіум Леклера у шести перших гонках — на Гран-прі Саудівської Аравії. У загальному заліку він наразі п’ятий, маючи 53 очки.
Його напарник Льюїс Хемілтон, який приєднався до команди перед стартом сезону, має ще гірші результати — сьоме місце з 41 очком, позаду навіть новачка Кімі Антонеллі. У Кубку конструкторів Феррарі наразі четверта з 94 очками — це на 152 менше, ніж у Макларена, які наразі є лідерами чемпіонату
На Гран-прі Маямі Леклер фінішував лише сьомим, а команда загалом виглядала дуже слабо у США.
Монегаск пояснив, що через складнощі з налаштуванням машини йому довелося шукати нестандартні рішення.
Цього року ми пішли на доволі радикальні кроки у плані сетапу, щоби витиснути більше з боліда, — пояснив Леклер.
Через це мені доводиться серйозно змінювати свій стиль пілотування, щоб відповідати новим вимогам цієї машини.
За словами Шарля, за весь час роботи у Феррарі йому ще не доводилося настільки сильно адаптуватися під болід.
Я вже сім років у Феррарі, і певні речі стали для мене інстинктивними. Але цього сезону відчуваю, що кермую зовсім інакше — бо ця машина вимагає інакшого підходу до налаштувань і пілотування, — додав він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Три претенденти на титул розпочали останній гран-прі сезону
Беттоні пробув тиждень на базі киян