Формула-1 підписала багаторічний контракт напередодні Гран-прі Маямі
PwC стали офіційним консультаційним партнером чемпіонату
Формула 1 уклала нову угоду з міжнародною консалтинговою компанією PricewaterhouseCoopers (PwC), яка відтепер стала офіційним консультаційним партнером чемпіонату. Дебют партнерства відбудеться вже під час найближчого Гран-прі Майамі.
У межах угоди PwC отримає можливість використовувати бренд на окремих етапах Формули 1, а також доступ до ексклюзивних програм гостинності та ділового спілкування з клієнтами та партнерами на заходах чемпіонату.
PwC надаватиме стратегічні бізнес-консультації, спрямовані на підвищення операційної ефективності Формули 1 та підтримку її довгострокового зростання. У спільній заяві представники обох сторін підкреслили взаємну зацікавленість і потенціал нового партнерства.
Коментарі сторін:
Емілі Празер, комерційна директорка Формули 1:
«Обидва наші бренди об’єднує прагнення вирішувати складні завдання на найвищому рівні, тому співпраця з PwC – природний крок для Формули 1. Їхній досвід у сфері консалтингу допоможе нам вдосконалити роботу та підтримати інноваційний розвиток нашого бізнесу. Водночас наша глобальна платформа дозволить PwC звернутися до мільйонів фанатів – як на трасах, так і під час трансляцій».
Пол Гріґґс, старший партнер PwC у США:
«Формула 1 – це середовище високої ефективності, де стратегія, швидкість і інновації об'єднуються. Саме в такому середовищі PwC розкриває свій потенціал. Ми бачимо чудову можливість допомогти Формулі 1 досягати нових висот, використовуючи наші інноваційні підходи для вирішення складних викликів і формування її майбутнього у мінливому глобальному контексті».
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
В Арди виник конфлікт під час останнього матчу з «Кривбасом»
Іменитий український тренер відреагував на звільнення наставника київського клубу
