Мадрид витісняє Барселону. Столиця готує трасу для Гран-прі Іспанії
Будівництво траси почнеться в перші тижні травня
Організатори Гран-прі Мадрида Формули-1 заспокоїли побоювання стосовно вчасного завершення робіт, оголосивши про підписання контракту на будівництво гібридної вуличної траси.
У вівторок було укладено угоду зі спільним підприємством, створеним іспанською компанією ACCIONA (60%) та французькою Eiffage Construction (40%), яке відповідатиме за спорудження 5,47-кілометрової траси поблизу мадридського аеропорту Барахас, навколо виставкового центру IFEMA.
Ще у січні мер Мадрида Хосе Луїс Мартінес-Алмейда оголосив про початок робіт у квітні, однак затримки в процедурі закупівель, які були пов’язані з участю п’яти претендентів, змусили організаторів хвилюватися щодо вчасного завершення проєкту до запланованого дебюту у вересні 2026 року.
Крайній термін початку робіт – початок травня. Очікується, що дозвільна документація буде отримана вже наступного тижня, і після цього розпочнеться будівництво. Запланований термін реалізації – 14 місяців.
Ми надамо дозвіл, і, в принципі, зможемо розпочати в травні, щоб траса була готова до сезону 2026 року, – заявив Алмейда.
Після більш ніж 40 років Формула-1 повернеться на вулиці Мадрида. Це буде вулична траса, яка відповідає баченню Ф1 щодо міських перегонів. Ми запропонували їм таку концепцію, і вони погодилися. Тож мешканці Мадрида зможуть побачити Формулу-1 вже у 2026 році. Найкращим підтвердженням є те, що роботи розпочнуться вже в травні.
Мадрид має забрати назву Гран-прі Іспанії у Барселони, яка наразі повинна прийняти свою останню гонку в 2026 році, якщо не буде підписано новий контракт. Очікується, що в разі запуску мадридського етапу Формула-1 скоротить кількість етапів, і серед основних кандидатів на виліт із календаря називають Гран-прі Емілії-Романьї в Імолі.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Андрій Ярмоленко невдовзі повернеться до гри за киян
Тарас Михавко привертає увагу «Галатасараю»
