ОФІЦІЙНО. Хюндай представив гіперкар Дженезіс GMR-001 для WEC та IMSA
Команда дебютує наступного року у топ-чемпіонатах
Дженезіс, преміум-суббренд Хюндай, зробив черговий крок у напрямку входу до світового автоспорту, офіційно представивши свій перший гіперкар GMR-001. Презентація автомобіля відбулася цього тижня на Міжнародному автосалоні в Нью-Йорку. Машина, що носить ефектну вогненно-помаранчеву ліврею, стала центральним елементом проєкту Дженезіс Магма Рейсінг – і покликана вивести бренд у класи гіперкарів чемпіонатів WEC та IMSA.
Як і інші виробники, що беруть участь у цих серіях, Дженезіс інтегрував у вигляд GMR-001 фірмові дизайнерські елементи зі своїх дорожніх моделей: характерне дворядкове освітлення, впізнавані «смужки» фар і задніх ліхтарів, а також яскраво виражені вигини кузова. Дизайн розробив головний креативний директор Genesis Design Europe Люк Донкервольке.

Особливу увагу приділено аеродинаміці: нижня частина кузова містить плоску пластину з інтегрованими повітрозабірниками, які мають покращити теплову ефективність. Розробка шасі ведеться у партнерстві з відомим французьким виробником ОРЕКА.

Силова установка гіперкара, як очікується, базуватиметься на V8 у поєднанні з гібридною системою, що відповідає вимогам регламенту. Хоча Дженезіс поки не розкрив технічних деталей, за попередніми даними, V8 розробляється на базі технологій, застосованих у 1,6-літровому турбомоторі Хюндай i20 N Ралі 1. За словами технічного директора Хюндай, перенесення концепції з рядного чотирициліндрового мотора на V8 потребувало б більше часу, ніж розробка повністю нового агрегата – однак саме цей варіант і було обрано.
Робота над GMR-001 триває, і, як і в інших виробників, фінальні зміни в конструкції та трансмісії очікуються вже в процесі підготовки до гоночного дебюту.
Поки триває підготовка до WEC, команда Дженезіс Магма Рейсінг набирає змагального досвіду в класі LMP2 Європейської серії Ле-Ман (ELMS). У першому ж етапі – 4 години Барселони. Екіпаж у складі Джеймі Чедвік і Метіса Жобера здобув перемогу.
Повноцінний дебют у класі гіперкарів у WEC заплановано на 2026 рік. Дженезіс виставить екіпаж з Андре Лоттерера та Піпо Дерані. У 2027 році бренд також планує вивести додаткову машину в американську серію IMSA.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Боксер назвав самого себе
Три претенденти на титул розпочали останній гран-прі сезону