Ред Булл пояснили причину жахливих піт-стопів на Гран-прі Бахрейну
Світлофор не давав сигналу через збій у проводці
Керівник Ред Булла Крістіан Хорнер розкрив, що затримки під час піт-стопів на Гран-прі Бахрейну були спричинені несправністю світлофора на платформі команди. Як Макс Ферстаппен, так і Юкі Цунода змушені були чекати зайві секунди після заміни шин, оскільки система не давала сигналу для виїзду з піт-лейну.
У результаті команді довелося перейти на ручне управління – рішення щодо виїзду пілотів ухвалював головний механік. Незважаючи на проблему, Ферстаппен фінішував шостим, а Цунода приніс другій машині команди перші очки сезону, посівши дев’яте місце.
У нас був жахливий день із тим, що, схоже, є проблемою з проводкою на порталі, яка спричинила збої у світлофорах, – сказав Хорнер.
Це, звісно, щось таке, з чим я ніколи раніше не стикався. Пілоти орієнтуються саме на ці світлофори, але самі зупинки були досить хорошими – по дві секунди.
Але потім пілоти чекали на зелене світло, а воно, очевидно, не вмикалося, тож усе пішло в режим ізоляції, і ми ретельно це вивчимо.
Під час першої зупинки Макса світло не спрацювало, і хоча система досить проста, ми спершу припустили, що одна з кнопок була натиснута недостатньо сильно. Але вже за хвилину відбувся наступний піт-стоп.
Проблема повторилася, і в той момент ми перейшли на ручне керування, тож головний механік відпускав машини самостійно.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Боксер назвав самого себе
Три претенденти на титул розпочали останній гран-прі сезону