У Бразилії загострюється суперечка про рекламу азартних ігор
Обговорюються нові законопроєкти, які можуть посилити контроль над маркетингом
Бразильська спортивна комісія (CEsp) висловила стурбованість поточними обмеженнями на рекламу азартних ігор, обговоривши два законопроєкти, які можуть ще більше посилити маркетинг у цій сфері.
Законопроєкти PL 2,985/2023 і PL 3,405/2023 пропонують заборону на рекламу азартних ігор на всіх платформах і участь знаменитостей, а також рекламування гральних брендів спортивними командами.
Сенатор Карлос Портіньо, автор одного із законопроєктів, заявив, що чинні правила неефективні в боротьбі з «хижацькою рекламою», особливо на дітей.
Водночас, закони, запроваджені Секретаріатом з призів і ставок (SPA), встановлюють вимоги до реклами, включно із забороною на залучення неповнолітніх і вимогою про попередження для гравців.
Однак представники індустрії, як-от генеральний директор SuperBet Brazil Александре Фонсека, вважають, що важливішою проблемою є нелегальний ринок, у якому працюють тисячі сайтів, залучаючи неповнолітніх.
Юридичний директор Національної асоціації ігор і лотерей П'єтро Кардіа Лоренцоні попередив, що посилення обмежень може призвести до ще більшого зростання нелегальних ставок, як це сталося в Італії.
Велика Британія стикається зі зростанням чорного ринку азартних ігор
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Успіх полтавців котирувався від 30.0 до 42.0 у різних букмекерських конторах в Україні
Іменитий український тренер відреагував на звільнення наставника київського клубу