«Я бачу те саме, що й інші». Ферстаппен про гнучке крило Макларен
Нідерландець сумнівається в легальності машини суперників
Макс Ферстаппен прокоментував ситуацію навколо заднього крила боліда Макларен, яке опинилося під увагою після Гран-прі Азербайджану 2024 року. Головна причина – помітне згинання елемента під навантаженням, що дозволяє зменшити аеродинамічний опір навіть без активації ДРС.
FIA вже кілька місяців намагається жорсткіше контролювати використання гнучких елементів у конструкції болідів. Окрему увагу приділено заднім крилам, а з червневого етапу в Іспанії планується запровадити нові тести й для передньої аеродинаміки.
Хоча всі крила певною мірою згинаються під навантаженням, рівень деформації на MCL39 викликає подив. Попри це, в Макларені наполягають, що їхня конструкція відповідає регламенту, і команда не змінювала конфігурацію антикрила навіть після посилення перевірок перед Гран-прі Китаю та Японії.
Ферстаппен прокоментував ситуацію лаконічно:
Я не встановлюю правила і не той, хто їх дотримується. Те, що я бачу, напевно, бачать багато людей, – сказав нідерландець.
Коли у нього запитали, чи звертався він до FIA із запитаннями щодо легальності елемента Макларена, гонщик відповів:
Ні, я знаю, що відбувається, але хочу зосередитися на нашій машині. Це єдине, що я можу контролювати.
Кожен завжди намагається розширити межі. FIA вирішує, що дозволено. Я не розчарований через те, що у нас немає подібного крила, бо кожна команда намагається зробити максимум із того, що дозволяє регламент. Можливо, деякі просто читають правила трохи інакше.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Команду залишать Кулиба та Мкртчан
Не стало Валентина Луценка...