«Ми лише в 0.2 секунди від Макларен». У Ред Булл назвали план оновлень RB21
Команда оптимістично налаштована попри труднощі на початку сезону
Команда Ред Булл поділилася планом дій, спрямованим на те, щоб перетворити проблемний болід RB21 на справжнього претендента на титул у Формулі-1.
Попри технічні труднощі, Макс Ферстаппен зумів здобути яскраву перемогу на Гран-прі Японії, оформивши 64-й тріумф у кар’єрі та взявши поул, який, за словами керівництва, виглядав нереальним після невдалих п’ятничних тренувань.
Керівник ред Булл Крістіан Хорнер заявив, що після проблем на старті вікенду команда буквально «перевернула болід з ніг на голову», шукаючи продуктивність, якої бракувало у Ферстаппена. Проте наявні труднощі залишаються наслідком спадів, які почалися ще торік, коли після домінування на старті сезону RB20 почав втрачати темп.
Варто зазначити, що в сезоні-2025 Ред Булл залишилася без Едріана Ньюі, який залишив посаду головного технічного директора й перейшов до Астон Мартін.
Головний інженер Пол Монаган наголосив, що ситуація не критична, а відставання від лідерів – мінімальне:»
Машина може бути нервовою або нестабільною – усе відносно. Я впевнений, що в піт-лейні є ще 18 болідів, якими також складно керувати. Ми лише на одну-дві десятих секунди повільніші за найшвидший болід, – пояснив він.
За словами Монагана, болід минулого року мав серйозні недоліки, які частково вдалося усунути без втрати базової швидкості. Тепер завдання інженерів – підвищити стабільність і керованість машини:
Якщо ми знайдемо по кілька сотих у кожному з понад 20 поворотів на п’яти з половиною кілометрах траси – ми вже на рівні лідерів. Це складне завдання, але якщо нам вдасться покращити стабільність та трохи зменшити час на колі, усе буде добре. Ми будемо шукати ці можливості.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Чернігову та Металургу завадили зіграти росіяни
Бафоде Діакіте може стати конкурентом Іллі у французькому клубі