Дебютант Ред Булл: «Усе пройшло краще, ніж я очікував, але RB21 складніше»
Цунода був в першій практиці всього в десятці позаду Ферстаппена
Юкі Цунода зізнався, що керування проблемним RB21 у реальних умовах виявилося складнішим, ніж він очікував після роботи на симуляторі.
Дебютуючи за Ред Булл під час Гран-прі Японії, Цунода показав гідний результат у першій практиці, поступившись лише десятою часткою секунди своєму напарнику Максу Ферстаппену, чотириразовому чемпіону Формули-1. Саме такої конкурентоспроможності команда очікує від другого пілота.
Однак другу практику було фактично зірвано через чотири червоні прапори, які скоротили сесію до 24 хвилин. Це не дозволило Цуноді завершити швидке коло на м'яких шинах, залишивши його на 18-й позиції.
Попри це, на домашній трасі в Сузуці японський гонщик зміг отримати уявлення про болід, який має серйозні проблеми з балансом. Саме ці труднощі стали однією з причин втрати місця Ліамом Лоусоном після перших двох етапів сезону.
Цунода висловлював впевненість у своїй здатності адаптуватися до RB21 після роботи на симуляторі, проте реальний досвід змусив його переглянути свої очікування.
Перша практика пройшла краще, ніж я очікував. Це гарний початок для мене, – зазначив він.
У другій сесії я не встановив часу через часті зупинки. Це була хаотична практика для всіх, тому попереду ще багато роботи.
Говорячи про різницю між симулятором і реальним болідом, Цунода визнав, що вона виявилася значно відчутнішою, ніж він очікував.
Те, що я відчув, трохи відрізняється від симулятора, – пояснив він.
Навіть більше, ніж я припускав. Я знав, що реальний болід буде іншим, але ці відмінності виявилися сильнішими, ніж я передбачав.
Такі коментарі можуть викликати занепокоєння у Ред Булл, яка прагне стабільності від другого пілота команди.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Українця оцінюють у 25-30 мільйонів євро
На цей раз команда програла Норвегії