Чемпіон Ф-1: «Феррарі, а не Хемілтон, винні у провальному старті сезону»
Жак Вільньов став на сторону Льюїса Хемілтона
Колишній чемпіон Формули-1 Жак Вільньов захистив неоднозначний початок сезону Льюїса Хемілтона, наголосивши, що відповідальність за труднощі семиразового чемпіона лежить на команді Феррарі.
Хемілтон фінішував лише 10-м на Гран-прі Австралії, проте в Китаї показав сильний виступ у спринті, завоювавши поул та здобувши перемогу. Це стало першою перемогою в спринті як для нього, так і для команди. Однак уже в недільній гонці Феррарі не змогли підтримати темп, а згодом і зовсім втратила обидва боліди через дискваліфікацію.
«Це більше, ніж очікували від Льюїса»
Вільньов вважає, що старт сезону не є провальним для британця, на відміну від самої Феррарі.
Він виграв спринтерську гонку, мав чудовий старт, узяв поул – і це насправді дуже добре. Це більше, ніж люди очікували в перших двох гонках, – заявив чемпіон 1997 року.
Субота в Китаї була неймовірною для Льюїса, адже він не мав найкращої машини, це не був болід, здатний перемагати, але він використав максимум можливостей, контролював спринт.
Феррарі змінила налаштування перед основною гонкою, що виявилося невдалим рішенням. Але зрештою їх усе одно дискваліфікували. Тому це радше поганий початок сезону для Феррарі, ніж для Хемілтона.
Дискваліфікація Феррарі: що сталося?
Обидва боліди Феррарі були зняті з гонки в Шанхаї з різних причин. У машини Хемілтона було зафіксовано надмірний знос дощок під днищем, а у боліда Шарля Леклерка виявили порушення вагових вимог.
Команда прийняла рішення стюардів і визнала власні прорахунки. Вільньов зазначив, що проблема з вагою – не така вже й рідкість у Формулі-1.
Таке трапляється. Минулого року це сталося з Мерседес і Джорджем Расселом. Один кілограм – це жорстко, але такі правила. Вони повинні були враховувати зношування шин, – пояснив Вільньов.
Ніхто не тестував жорстку шину. Льюїс узяв новий комплект, зробив дві зупинки – один із небагатьох, хто так вчинив – і не мав проблем. А Леклерк залишився на старих шинах, що призвело до більшого зношування гуми, ніж очікувалося.
Дивний штраф Хемілтона
Щодо дискваліфікації Хемілтона, Вільньов висловив здивування тим, що Феррарі не передбачила проблеми з надмірним зносом дощок боліда.
Машини постійно вдаряються об трасу, тому той факт, що планка втратила 0,5 мм – це серйозно, – зазначив Вільньов.
Щось не так із налаштуваннями, якщо вони допустили такий сильний знос. Вони повинні були помітити це ще під час спринту. Отже, зміни в налаштуваннях перед гонкою були явно невдалими.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Заграємо ТМ практично на всі матчі, але прогнозуємо і один верховий поєдинок
Відбулися останні практики сезону – що відомо тепер?