Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
| Оновлено 03 травня 2025, 12:17
76
0

Воулз спростував чутки про різницю оновлень болідів Албона та Сайнса

Пілоти в рівних умовах

| Оновлено 03 травня 2025, 12:17
76
0
Воулз спростував чутки про різницю оновлень болідів Албона та Сайнса
Getty Images/Global Images Ukraine

Керівник команди Вільямс Джеймс Воулз прокоментував чутки про те, що різниця в продуктивності між Карлосом Сайнсом і Алексом Албоном у цьому сезоні може бути пов’язана з використанням різних специфікацій шасі.

Прихід Сайнса у Вільямс був широко очікуваним, і Воулз неодноразово наголошував, що команда має одну з найсильніших пар пілотів на стартовій решітці.

Однак для іспанця старт сезону виявився непростим. У кваліфікації до Гран-прі Австралії він поступився Албону, а в самій гонці вибув вже на першому колі через аварію на вологій трасі, що сталася не з його вини.

На наступному етапі в Китаї Сайнса двічі випередив Албон в кваліфікації – як у спринті, так і в основній сесії. Середній розрив між ними цього року становить 0,452 секунди. У гонці Карлос заробив своє перше очко в сезоні, хоча це стало можливим лише після дискваліфікації Льюїса Хемілтона, Шарля Леклера та П’єра Гаслі.

У паддоку з’явилися припущення, що Сайнс виступає на шасі торішньої специфікації, тоді як Албон використовує оновлену версію. Проте Воулз категорично відкинув ці чутки.

І Алекс, і Карлос використовують однакове обладнання – однакові шасі, передні крила, коробки передач. Усе відповідає однаковим специфікаціям, – заявив керівник Вільямс.

Зокрема, щодо питання, чи працює Карлос на шасі 2024 року – поясню. Обидва гонщики мають еволюцію торішнього шасі, яка розвивається однаково. Ми завжди планували вдосконалювати попередню версію, а не створювати новий болід з нуля.

Воулз також підкреслив, що така стратегія дозволяє команді зосередитися на майбутньому:

Це не питання фінансів, а розподілу ресурсів. Ми всі обмежені стелею витрат. Завдяки цій стратегії ми можемо спрямувати максимум зусиль на 2026 рік.

Вільямс уже набрала стільки ж очок у двох перших гонках сезону, як і за весь 2024 рік. Це підтверджує, що ставка на еволюційний розвиток боліда дає результати.

Ми знали, що в нашому шасі є прихований потенціал, і тепер це приносить плоди. Як видно, ми рухаємося вперед, а з поточним пакетом ще можна додати продуктивності, – додав Воулз.

Кілька команд на стартовій решітці обрали схожий підхід. Не всі, але більшість. Тож можу запевнити: обидва наші гонщики використовують однакові компоненти – це еволюція шасі 2024 року.

Benching Sargeant the making of James Vowles | RacingNews365

Оцініть матеріал
(3)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Стримали фаворита. Шахтар розгубив дорогоцінні очки на полі Колоса
Футбол | 06 грудня 2025, 17:28 66
Стримали фаворита. Шахтар розгубив дорогоцінні очки на полі Колоса

Команда Турана завершить перше коло УПЛ точно не першою

Хто фаворит Гран-прі Абу-Дабі, і у кого з претендентів на титул проблеми?
Авто/мото | 06 грудня 2025, 14:05 0
Хто фаворит Гран-прі Абу-Дабі, і у кого з претендентів на титул проблеми?

Відбулися останні практики сезону – що відомо тепер?

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.