Воулз спростував чутки про різницю оновлень болідів Албона та Сайнса
Пілоти в рівних умовах
Керівник команди Вільямс Джеймс Воулз прокоментував чутки про те, що різниця в продуктивності між Карлосом Сайнсом і Алексом Албоном у цьому сезоні може бути пов’язана з використанням різних специфікацій шасі.
Прихід Сайнса у Вільямс був широко очікуваним, і Воулз неодноразово наголошував, що команда має одну з найсильніших пар пілотів на стартовій решітці.
Однак для іспанця старт сезону виявився непростим. У кваліфікації до Гран-прі Австралії він поступився Албону, а в самій гонці вибув вже на першому колі через аварію на вологій трасі, що сталася не з його вини.
На наступному етапі в Китаї Сайнса двічі випередив Албон в кваліфікації – як у спринті, так і в основній сесії. Середній розрив між ними цього року становить 0,452 секунди. У гонці Карлос заробив своє перше очко в сезоні, хоча це стало можливим лише після дискваліфікації Льюїса Хемілтона, Шарля Леклера та П’єра Гаслі.
У паддоку з’явилися припущення, що Сайнс виступає на шасі торішньої специфікації, тоді як Албон використовує оновлену версію. Проте Воулз категорично відкинув ці чутки.
І Алекс, і Карлос використовують однакове обладнання – однакові шасі, передні крила, коробки передач. Усе відповідає однаковим специфікаціям, – заявив керівник Вільямс.
Зокрема, щодо питання, чи працює Карлос на шасі 2024 року – поясню. Обидва гонщики мають еволюцію торішнього шасі, яка розвивається однаково. Ми завжди планували вдосконалювати попередню версію, а не створювати новий болід з нуля.
Воулз також підкреслив, що така стратегія дозволяє команді зосередитися на майбутньому:
Це не питання фінансів, а розподілу ресурсів. Ми всі обмежені стелею витрат. Завдяки цій стратегії ми можемо спрямувати максимум зусиль на 2026 рік.
Вільямс уже набрала стільки ж очок у двох перших гонках сезону, як і за весь 2024 рік. Це підтверджує, що ставка на еволюційний розвиток боліда дає результати.
Ми знали, що в нашому шасі є прихований потенціал, і тепер це приносить плоди. Як видно, ми рухаємося вперед, а з поточним пакетом ще можна додати продуктивності, – додав Воулз.
Кілька команд на стартовій решітці обрали схожий підхід. Не всі, але більшість. Тож можу запевнити: обидва наші гонщики використовують однакові компоненти – це еволюція шасі 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Команда Турана завершить перше коло УПЛ точно не першою
Відбулися останні практики сезону – що відомо тепер?