Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
| Оновлено 17 березня 2025, 18:07
1001
0

Знову міні ДРС. Формула-1 ще більше посилює контроль

Жорсткіші тести для задніх крил уже в Китаї

| Оновлено 17 березня 2025, 18:07
1001
0
Знову міні ДРС. Формула-1 ще більше посилює контроль
Getty Images/Global Images Ukraine

ФІА продовжує посилювати контроль над аеродинамікою болідів Формули-1, зокрема щодо гнучкості задніх крил. Після проведення випробувань на Гран-прі Австралії, де всі 10 команд відповідали чинним нормам, керівний орган автоспорту анонсував подальше посилення регламенту.

Нові обмеження та технічна директива

За підсумками аналізу відеозаписів та перевірок у Мельбурні ФІА дійшла висновку, що зимових змін недостатньо для усунення так званого ефекту «міні-ДРС». У зв’язку з цим вводяться жорсткіші обмеження на відхилення заднього крила:

  • Гран-прі Китаю (19–21 квітня): Поточний допуск у 2 мм зменшено до 0,5 мм. Через короткий термін сповіщення для команд дозволено тимчасовий допуск у 0,25 мм.
  • Гран-прі Японії (5 травня): Жодних додаткових допусків, остаточне введення ліміту в 0,5 мм.

Згідно з оновленою статтею 3.15.17 Технічного регламенту, при навантаженні в 75 кг на будь-який кінець основної площини заднього крила щілина між основною площиною та закрилком не повинна змінюватися більше ніж на 0,5 мм.

Оцініть матеріал
(10)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.