Ландо НОРРІС: «Інженер вийшов на зв’язок і сказав мені заспокоїтися»
Пілот Макларен прокоментував боротьбу з Ферстаппеном на останніх колах
Ландо Норріс зізнався, що відчував неабиякий тиск під час фінальних кіл Гран-прі Австралії, коли йому довелося захищатися від атак Макса Ферстаппена.
Гонщик Макларен тривалий час утримував лідерство, але на останніх колах чинний чемпіон активно його переслідував. Норріс визнав, що для нього це був абсолютно новий досвід:
Я ніколи не очолював гонку з п’ятьма колами до кінця з Максом позаду, який намагався поставити мене під тиск у таких умовах. Можливо, у нього це траплялося багато разів – він змагався з Льюїсом і, ймовірно, спокійніше реагує на такі ситуації.
Британець пояснив, що ключовим моментом стала його помилка у шостому повороті, коли він заїхав колесом у гравій і втратив швидкість. Це дозволило Ферстаппену потрапити в зону ДРС і почати активніше атакувати:
Макс був таким же швидким, як і ми на початку, але коли траса підсохла, ми стали кращими, а Ред Булл почав відставати. Я знав, що на останніх колах він буде ризикувати більше. Я помилився у шостому повороті – поставив колесо на гравій, втратив швидкість на розгоні, і Макс отримав ДРС. Це дуже допомогло йому залишитися поруч.
Норріс також зізнався, що боровся не лише з суперником, а й із власними емоціями:
Це був стрес. Я багато перевіряв дзеркала. Навіть Вілл (інженер) вийшов на зв’язок і сказав мені трохи заспокоїтися. Вони швидко помічають, коли я занадто сильно тисну або допускаю помилки, і одразу ж коригують мене. В таких моментах важливо залишатися спокійним, але це складно.
Зрештою Норрісу вдалося втримати Ферстаппена позаду і фінішувати першим, здобувши свою першу перемогу у цьому сезоні Формулі-1.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Команди не можуть продовжити матч через проблеми зі світлом
Слідкуйте за результатами українок на турнірах ITF цього тижня на Sport.ua