У Ред Булла є козир у рукаві. Як нові правила змінять хід сезону
Чи скористається Ред Булл шансом на Гран-прі Іспанії?
Під час передсезонних тестів у Бахрейні команда Макларен продемонструвала вражаючі результати, що зробило її фаворитом перед Гран-прі Австралії. Ландо Норріс і Оскар Піастрі показали винятковий гоночний темп у порівнянні з Ред Булл, Феррарі та Мерседес. Хоча Ред Булл також продемонстрував хороший темп, він все ще відставав від Макларен. Макс Ферстаппен висловив занепокоєння щодо боліда RB21 напередодні початку сезону в Мельбурні.
Однією з проблем були гнучкі крила. Ред Булл висловив занепокоєння, що Макларен та Феррарі використовували міні-DRS, незважаючи на нові правила FIA. Керівний орган автоспорту запровадив більш суворі тести на гнучкість заднього крила, які починаються в Австралії, тоді як суворіші тести на переднє крило почнуть діяти на Гран-прі Іспанії.
Це може надати Ред Булл перевагу, оскільки їхня концепція крил не базується на гнучких елементах. Хоча Ред Булл використовує гнучке переднє антикрило, їхня конструкція менш залежить від цього, ніж у Макларен. Ред Булл обрав цей шлях після того, як FIA спочатку дала зрозуміти, що не буде втручатися щодо гнучких крил.
Це означає, що коли Формула-1 прибуде до Барселони на Гран-прі Іспанії, Макларен, ймовірно, доведеться серйозно змінити переднє антикрило, щоб пройти суворіші тести FIA. У команди з Вокінгу є час, щоб розробити нове переднє крило, але це може відволікти ресурси від інших областей розвитку.
Теоретично, суворіші випробування переднього крила можуть збільшити розрив між найкращими командами на Гран-прі Іспанії, зокрема на користь Ред Булл. Однак не очікується, що Ред Булл раптово випередить Макларен. Технічні аналітики вважають, що Ред Булл може скоротити відставання від Макларен приблизно на півтори десятих секунди. За словами радника Ред Булл Гельмута Марко, Макларен має три десятих переваги над Ред Булл, тобто в Іспанії її можна скоротити вдвічі. У такій ситуації гонщик, як Ферстаппен, може зробити значну різницю.
Незважаючи на це, команда з Мілтон-Кейнса повинна продовжувати розвивати RB21, щоб скористатися будь-якими змінами продуктивності, які можуть виникнути у суперників після впровадження нових тестів на гнучкість переднього крила.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Кияни зіграють проти «фіалок» 11 грудня о 19:45
Гельмут Марко покидає команду після 20 років роботи
