Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
|
199
0

Інновації Мерседес. Болід 2025 року з екологічних матеріалів

W16 – перший болід срібних стріл із екологічними композитами

Інновації Мерседес. Болід 2025 року з екологічних матеріалів
Getty Images

Компанія Мерседес оголосила, що планує використовувати екологічно чисті композитні матеріали з вуглецевого волокна для виробництва деталей свого боліда 2025 року — W16 F1. Це стане першим випадком застосування таких матеріалів у перегонах Формули-1.

Першим автомобілем Формули-1, у конструкції якого використали вуглецеве волокно, був Макларен MP4-1 1981 року. Відтоді цей матеріал став основним у створенні болідів завдяки своїй міцності та легкості.

Мерседес підрахував, що близько 75% матеріалів, які використовуються в їхніх гоночних автомобілях, є композитами з вуглецевого волокна. Тому команда прагне зменшити свій вуглецевий слід і зробити болід більш екологічним, адже Формула-1 рухається до стійкішого майбутнього, зокрема з переходом на 100% екологічне паливо після зміни регламенту в 2026 році.

Колектив також ставить перед собою мету досягти нульового викиду вуглецю до 2040 року.

Композитні матеріали з вуглецевого волокна зазвичай складаються приблизно на 60% із волокон і на 40% зі смоли. Волокна просочуються смолою, яка після затвердіння створює міцний матеріал, що використовується у будівництві болідів.

Мерседес тісно співпрацює з FIA, щоб відповідати технічним регламентам та довести, що стійкі композити з вуглецевого волокна можуть витримувати ті ж випробування, що й традиційні матеріали. Спершу їх перевіряють у лабораторії, після чого можна буде перейти до тестування на трасі.

При розробці нового композиту команда приділяє увагу як волокнам, так і смолі. Мерседес співпрацює з партнерами, зокрема INEOS, у межах цього проєкту.

Коли ви поєднуєте продуктивність та інновації, ви досягаєте прогресу. Я пишаюся тим, що очолюю команду людей, які беруться за складні виклики та прагнуть запроваджувати сталі зміни. — зазначив керівник команди Тото Вольфф.

Я хотів би подякувати нашим партнерам за підтримку в розробці інноваційних матеріалів, а також FIA за можливість протестувати їх.

Разом ми рухаємо Формулу-1 у бік більш екологічного майбутнього та підтверджуємо, що цей спорт залишається найшвидшою лабораторією у світі.

Wolff backs Mercedes technical team to get W13 'back on track' after labelling car 'a s***box to drive' in Baku | Formula 1®

Оцініть матеріал
(2)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.