Повернення Хонди у 2026 році. Японці беруть паузу для доопрацювання двигуна
Як Хонда готує свій турбогібрид V6 до нової ери Формули-1
Хонда планує відкласти процес омологації FIA до сезону Формули-1 2026 року, оскільки прагне розробляти свій турбогібридний двигун V6 до «останнього моменту».
Нова концепція силових агрегатів передбачає більш рівномірний розподіл потужності між двигуном внутрішнього згоряння та електричними компонентами. Хоча 1,6-літрові турбовані двигуни V6 залишаються, їхня потужність буде обмежена приблизно 550 к.с., а решта до загальних 1000 к.с. надходитиме від електродвигуна.
Це збігається з повноцінним заводським поверненням Хонди у Формулу-1 після її офіційного виходу наприкінці 2021 року. Водночас японський виробник продовжував підтримувати силові агрегати Ред Булл, які зберегли його титульний дизайн.
Однак після розриву з Ред Булл Хонда вирішила об’єднати зусилля з Астон Мартін, починаючи з 2026 року. Компанія повторно заявила про свою участь у чемпіонаті в рамках тендеру на постачальників силових установок 2026 року, але їй знадобився час, щоб відновити свої інженерні потужності, оскільки багато її колишніх спеціалістів перейшли до розробки власних двигунів Ред Булл.
Тецуші Какуда, генеральний керівник проекту Формули-1 у Гоночній Корпорації Хонди (HRC), заявив, що бренд досяг «значного етапу» в розробці двигуна і продовжує його випробування, прагнучи покращити роботу ДВЗ.
Хоча Хонда не бере участі у визначенні концепції боліда Астон Мартін, вона має узгодити фізичні розміри силового агрегату відповідно до проекту британської команди на 2026 рік. Водночас внутрішні елементи двигуна можна буде доопрацьовувати до моменту омологації.
Ми плануємо подати заявку на омологацію у лютому наступного року. Оскільки ми трохи запізнилися, хочемо максимально використати доступний час – зазначив Какуда.
Важко сказати, наскільки ми просунулися у відсотковому співвідношенні, але ми вже досягли важливого етапу.
Щодо управління високошвидкісним згорянням, тут відіграють роль і фактори, пов’язані з паливом. Середовище суттєво змінюється, і все працюватиме не так, як раніше.
Однак для бензинового двигуна вічна мета — спалювати паливо якомога швидше. Ми створюємо умови для досягнення цього.
Є ключові етапи, коли обидві сторони повинні завершити основні компоненти для омологації. Ми координуємо процес, обговорюємо строки прийняття остаточних рішень і встановлюємо графік відповідно.

HRC також відновила свою британську базу в Мілтон-Кейнсі, повернувши контроль над штаб-квартирою, яку Хонда використовувала під час партнерства з Ред Булл. Після передачі управління силовими агрегатами Ред Булл забрала приміщення під свій контроль, але згодом розробила власну інфраструктуру. Розробка силових установок Хонда триває на базі HRC у Сакурі.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Церемонія жеребкування призначена на 19:00 за київським часом
Боксер назвав самого себе