Бразильці підтримують рекламу букмекерів у спорті
72% респондентів роблять ставки заради фінансової вигоди

Опитування Agência Virta та Instituto QualiBest серед 824 бразильців показало, що 40% позитивно ставляться до реклами букмекерських контор у спорті, а 30% не бачать у ній загрози. Основними джерелами інформації залишаються соцмережі (55%) і реклама в інтернеті (31%).
Улюблені платформи бетторів – Betano (40%), Bet365 (33%) і Esporte da Sorte (21%). Головна причина для ставок – фінансова вигода (72%), але менше половини (42%) роблять це заради розваги.
IBJR у листопаді запустив кампанію «Pra Jogar Tem Que Ter Regra», що закликає до відповідального беттінгу та створення безпечної екосистеми на бразильському ринку.
Уряд Квінсленда переглядає фінансування індустрії перегонів
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Київській команді достатньо набрати одне очко в останніх двох матчах


Джон пригадав, як радив сину не виходити на перший поєдинок проти Олександра


