Тести Феррарі: Леклер близький до рекорду, Хемілтон поступився 0,8 секунди
Хемілтон і Леклер на SF-25: перші враження та результати тестів

19 лютого на трасі у Фьорано, Італія, проходила тестова сесія, де обидва пілоти мали змогу зібрати перші дані та оцінити можливості нового боліда. Леклер виїхав на трасу вранці та проїхав близько 30 кіл, тоді як Хемілтон працював удень, подолавши приблизно 100 кілометрів.Під час першої тестової сесії Льюїса Хемілтона на новій Феррарі SF-25 він показав час на 0,8 секунди повільніше, ніж його напарник по команді Шарль Леклер на трасі в Маранелло в середу.
Семиразовий чемпіон світу, як і напарник по команді, вперше виїхали на трасу за кермом Феррарі 2025 після презентації боліда SF-25.
Обидва пілоти мали змогу зібрати перші дані та оцінити можливості нового боліда. Леклер виїхав на трасу вранці та проїхав близько 30 кіл, тоді як Хемілтон працював удень, подолавши приблизно 100 кілометрів.
Найшвидше коло Леклера у Фьорано склало вражаючі 56,060 секунди. Час монегаска був надзвичайно близьким до історичного рекорду траси, всього на десяту секунди поступившись контрольному показнику Міхаеля Шумахера, встановленому в 2004 році.
Цей результат продемонстрував потенційний темп нового боліда Феррарі, причому обидва пілоти вперше змогли оцінити SF-25 у дії. Попри те, що Хемілтон поки що поступається Леклеру, варто враховувати, що програма тестів у них могла бути різною, як і налаштування боліда. Також умови на трасі могли змінюватися протягом дня, що вплинуло на результати.
Попри обмеження тестування, у Феррарі можуть бути задоволені тим, що і Хемілтон, і Леклер показали кращий час, ніж той, який SF-24 демонстрував на цьому етапі минулого року.
Наступного тижня команда отримає більш чітке уявлення про свою конкурентну позицію під час офіційних передсезонних тестів у Бахрейні.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Артем Довбик повідомив світу про черговий обстріл рф


Альпін та Хаас в цьому списку


