Енергія Хемілтона, амбіції Макларена і новачки. Що сказали пілоти Ф-1
Формула-1 провела велике шоу у Лондоні

У вівторок Формула-1 провела велике шоу за участю всіх 20 пілотів та 10 команд, які показали кольори своїх машин на сезон-2025.
Журналісти мали змогу поспілкуватися з керівниками команд та гонщиками, які розповіли про підготовку до нового чемпіонату.
Ландо Норріс, який минулого сезону не зумів здолати Макса Ферстаппена у боротьбі за титул, сподівається, що Макларен вже з перших етапів боротиметься за перемоги.
«У нас не буде виправдань, якщо ми знову розпочнемо сезон невдало. У нас були свої проблеми на старті чемпіонату, але пізніше ми довели, що Макларен має все для боротьби за титул. І це потрібно показати з перших гонок 2025 року», – зазначив Норріс.
З Ландо погоджується його напарник Оскар Піастрі.
«Було б дивно розпочинати чемпіонат без амбіцій виграти обидва титули. Однак до старту Гран-прі Австралії ми не дізнаємось, де знаходяться наші конкуренти. Звичайно, той факт, що ми здобули Кубок конструкторів, додаємо нам впевненості у своїх силах. Мені здається, минулого сезону Макларен показав, що здатний побудувати болід для перемог у перегонах та титулах», – сказав Піастрі.
Одним з шести новачків сезону Формули-1 буде Габріель Бортолето, який стане першим бразильцем у Ф-1 після Феліпе Маси у 2017 році.
«Ми бачимо, що було в Аргентині після дебюту Франко Колапінто. Це божевілля. Думаю, Бразилія довго чекала на свого гонщика у Ф-1, я бачу, що є великі надії, відчуваю підтримку. Радий, що зможу представляти свою країну на такому рівні», – сказав Бортолето.
Олівер Берман лише формально є новачком, але взимку перейшов до Хааса з Феррарі і виступатиме за американську команду. Берман минулого сезону мав досвід двох гонок Ф-1.
«Я ще з літа готувався до того, що буду повноцінним пілотом команди Ф-1. Дуже чекаю на свій шанс. Не знаю, які у команди очікування з приводу моїх результатів, але я завжди дуже строгий до себе. Однак не можуть сказати, на якій позиції хочу фінішувати в Австралії. Важко зараз оцінювати», – сказав Берман.
Виступили і два пілоти Мерседеса. Після відходу Льюїса Хемілтона лідером команди стане Джордж Расселл. Британець розповів, що після серйозного конфлікту з Максом Ферстаппеном наприкінці минулого сезону не спілкувався з ним.
«Ні, ми не говорили. Це було минулого сезону, а ми вже думаємо про новий. Я не збираюся змінювати свій підхід до боротьби з Ферстаппеном, а мета нашої команди – перемоги», – сказав Расселл.
Хемілтона замінив юний Андреа Кімі Антонеллі, якого не турбує те, що італієць виступає за німецьку команду.
«В Італії дуже пристрасні фани, які люблять Феррарі, але, гадаю, вони раді, що у Ф-1 є італійський пілот. Отримую від них позитивну енергію. Не відчуваю жодного тиску через Феррарі», – зазначив Антонеллі.
Юкі Цунода, який був претендентом на місце в Ред Буллі разом з Максом Ферстаппеном, продовжить виступати за Рейсінг Буллз (команду РБ знову перейменували). Японець розповів про ситуацію.
«Коли оголосили, що в Ред Булл переходить Лоусон, то я не був надто розсерджений чи розчарований. Можливо, я вже в голові готувався до цього. Але так чи інакше, Ред Булл чи РБ – це хороші проекти», – зазначив Цунода.
Досвідчений пілот Альпін П'єр Гаслі розуміє, що сезон-2025 буде перехідним перед 2026 роком, коли у Ф-1 буде новий технічний регламент і регламент на мотори.
«Чесно кажучи, якби вирішував я, весь бюджет витратив би на машину 2026 року. Напевно, добре, що я не контролюю бюджет команди. Мене не цікавить 9-та чи 10-та позиція на фініші, я хочу перемагати та боротися за подіуми. І у 2026 році всі команди почнуть з нуля», – сказав Гаслі.
А ось пілоти Ред Булла майже з пресою не спілкувалися. Багато хто відзначив, що під час презентації дали слово буквально всім гонщикам, окрім Макса Ферстаппена та новачка Биків Ліама Лоусона.
Проте до старту шоу у Макса запитали з приводу відносин з Джорджем Расселлом і чемпіон сказав, що між ними все нормально.
І вже традиційна тема з матами. Ферстаппен, який часто матюкається в ефірі і навіть на прес-конференціях, не вважає за правильне штрафувати за це. Така санкція буде з нового сезону.
«Іноді під час боротьби чи іншого захоплюючого моменту ти можеш не стриматися. Мені здається, штрафи за мати – це вже надмірне покарання», – вважає Ферстаппен.
Новачок Вільямса Карлос Сайнс, який перейшов у команду з Феррарі, готовий до того, що сезон-2025 стане для нього транзитним.
«За свої роки у Формулі-1 я вже змінив половину команд чемпіонату. Не знаю, добре це чи погано, але в мене точно є досвід. Транзитний сезон? Можливо, але це гарна нагода підготуватися до того, що принесе 2026 рік», – сказав Сайнс.
Напарник Сайнса Алекс Албон вважає, що команді є чому повчитися в іспанця.
«Здорово, що Сайнс перейшов до нас. Враховуючи його досвід у Феррарі, він може багато дати Вільямсу. Можливо, ми можемо навчитися від нього більше, ніж він від нас. Впевнений, що Карлос нам допоможе», – сказав Албон.
Велика увага була прикута до дуету Феррарі Льюїс Хемілтон – Шарль Леклер.
Леклер, який на правах старожила команди, можливо, буде першим номером Скудерії у сезоні, мріє виграти титул.
«Я вже виконав свою мрію – став пілотом Формули-1 у складі Феррарі. Але є інша мрія – бути чемпіоном. І мені хочеться написати історію разом з Феррарі та Льюїсом Хемілтоном», – сказав Леклер.
А Льюїс дав зрозуміти, що перехід у нову команду дав йому додаткову енергію.
«Відчуваю дуже багато енергії, тому що у Феррарі для мене все нове. Останні тижні були неймовірними, я побачив пристрасть, з якою вся команда працює над машиною. Це для мене новий виклик, і я входжу в сезон з амбіціями та очікуваннями», – сказав Хемілтон.
Передсезонні тести відбудуться 26-28 лютого, а сезон-2025 розпочнеться 14-16 березня в Австралії.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Марк Маркес розповів про те, як легенда тенісу надихнув його на повернення після травми


Енріке Сересо незадоволений поведінкою бельгійського голкіпера


