Ауді будує базу у Британії для свого проекту в Формулі-1
Розширення Аудi у Британії перед дебютом у Формулі-1

Заубер планує створити базу у Великій Британії в рамках підготовки до перетворення на заводську команду Ауді у Формулі-1 у 2026 році.
Основна штаб-квартира команди залишиться в швейцарському Хінвілі, а виробництво силових агрегатів базуватиметься в Нойбурзі, Німеччина. Водночас Sauber відкриє третій технічний центр у «Долині автоспорту» Великої Британії, яка охоплює південний схід Англії та Мідлендс. Саме тут розташовані бази семи команд Формули-1.
Цей крок спрямований на залучення висококваліфікованих спеціалістів, зокрема тих, хто вже працює в командах поблизу Сільверстоуна. Швейцарський колектив, який фінішував останнім у Кубку конструкторів сезону 2024 року, сподівається відкрити новий інженерний центр вже цього літа. Це дозволить новим співробітникам залишатися у Великій Британії без необхідності переїжджати за кордон.
Ініціатива є ключовим елементом довгострокової стратегії Ауді щодо розширення технічного підрозділу Заубер перед повним переходом під контроль німецького автовиробника у 2026 році. Команда розглядає потенційні локації для нового центру, зокрема Бістер, Сільверстоун і Мілтон-Кейнс.
Головний операційний і технічний директор Заубер Маттіа Бінотто заявив:
Ми раді створити технічний центр у Великій Британії, який доповнить нашу основну базу в Хінвілі. Вона залишатиметься нашим головним інженерним хабом і продовжить зазнавати найбільшого зростання. Розширення у Великій Британії дозволяє нам працювати в одній із найдинамічніших екосистем автоспорту. Наша мета — створити потужну мережу співпраці між Хінвілом і Великою Британією, що сприятиме інноваціям і підвищенню продуктивності.
При цьому британський інженерний центр не входитиме до запропонованої FIA «компенсації ліміту витрат» на 2026 рік. Заубер отримає підвищений ліміт через високу вартість життя в Швейцарії. Команда вже давно наголошує, що її витрати на персонал значно перевищують витрати конкурентів із Великої Британії та Італії, де базуються Феррарі та Рейсінг Буллс.
Директор FIA Ніколас Томбазіс пояснив рішення щодо коригування бюджетних лімітів:
Очевидно, що рівень зарплат і вартість життя в деяких країнах значно вищі. Я сам мешкаю в Женеві, і щоразу, коли йду до супермаркету, думаю про це. Ми зрозуміли, що команда, яка працює в країні з високими витратами на робочу силу, як-от Швейцарія, мала б приблизно на 30-40% менше персоналу, що ставило її в несправедливе становище.
Ми могли або запровадити регуляторні механізми для коригування цього дисбалансу, або залишити все як є, що зрештою могло призвести до закриття таких команд, як Заубер, і їхнього вимушеного переїзду в інші країни. Ми вважаємо, що це не відповідає принципам світового чемпіонату.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Карл Фроч оцінив потужність Джорджа Формана


Альвіна Царенко спокушає аудиторію відвертими кадрами


