ФОТО. Антуан Грізманн тепер рекламує бюджетні бутси. Puma – все
Французький нападник підписав новий спонсорський контракт

Нападник «Атлетіко Мадрид» Антуан Грізманн офіційно підписав контракт із французькою компанією Decathlon.
До цього Грізманн рекламував продукцію компанії Puma протягом 14 років – договір із німецьким спортивним гігантом закінчився минулого літа.
Decathlon відомий своєю доступністю – це бюджетний бренд, завдання якого робити футбол доступнішим для бідних верств населення.
Наприклад, середня ціна на бутси Adidas або Puma становить 250 євро, тоді як Decathlon пропонує футбольне взуття за 80 євро.
Більше яскравих фото із життя спортсменів у Telegram LIFESTYLE на Sport.ua
Грізманн з літа тестував можливості бутс і, як бачимо, залишився задоволений. Француз грає в бутсах Kipsta CLR, які портал Footy Headlines характеризує так: «Футбольні бутси Kipsta CLR створені для гравців, які віддають перевагу швидкості, не відчуваючи нестачі в комфорті та довговічності. Вони мають легку конструкцію з тонким верхом і ромбоподібними шипами для миттєвого прискорення».
«Антуан втілює в собі все, за що ми виступаємо: чисте задоволення від гри у футбол, надихаючи мільйони людей на полі та за його межами своїм життєрадісним характером. Ласкаво просимо додому, Антуане! 💙», – так вітала підписання 33-річного форварда французька компанія.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Віталій продемонстрував найкращий результат на рівні змагання


Вже на 4-й хвилині галактикос вийшли вперед у грі Ліги чемпіонів



