Віце-президент Кривбасу: «У нас маркетинг під час війни не працює»
Артем Гагарін висловився з питання відвідуваності матчів УПЛ
Віце-президент «Кривбаса» Артем Гагарін висловився щодо відвідування матчів Української Прем'єр-ліги в Кривому Розі.
– Яка офіційно дозволена кількість вболівальників на стадіоні у Кривому Розі? Чи вистачає вам цієї квоти? Як швидко розкуповуються квитки?
– Зараз максимальна кількість – це десь 600-700, цифра плюс-мінус така. Звичайно, цього мало. Обмежена кількість вболівальників, повітряні тривоги і, як наслідок, ти не можеш взагалі нормально нічого планувати й розвивати.
Я їздив на жеребкування в Ньон, у штаб-квартиру УЄФА, і після цього мені пощастило потрапити на одну зустріч саме стосовно маркетингу головної футбольної організації в Європі. Збиралися люди, представники деяких асоціацій, великих брендів, і спілкувалися стосовно розвитку, що цікавого можна робити, як залучати глядачів, різні цікаві кейси.
Я посидів, послухав, а потім підійшов до одного знайомого, який якраз працює в УЄФА, і кажу: слухай, я сидів та мовчав, але якби дали слово, я б вам розказав, що таке маркетинг в умовах війни, і що все, що ви говорите, в нас не працює. Тому що навіть мінімальні активності до матчу не можна спланувати. Ти щось задумав, якийсь перформанс – і тут повітряна тривога. Ти виганяєш людей, чи навпаки, ще не встиг запустити їх.
Потім треба швидко, за 10 хвилин, заповнити всю арену, паралельно оголосити склади, озвучити важливу інформацію, подякувати партнерам і вже ні про які перформанси не йдеться. Треба почати якомога швидше, щоб, не дай Боже, іншої тривоги не було, бо необхідно встигнути провести матч. Такі зараз реалії.
Планувати якусь історію з продажем абонементів, квитків, теж дуже складно, тому що люди не знають, що буде завтра. Вони не можуть бути впевненими, бояться планувати на великий період. Знову ж таки, все те, що відбувається в країні, звичайно, не сприяє розвитку маркетингу.
Але для нас це великий виклик, і така школа, яку ніхто навіть в УЄФА та ФІФА не отримає. Тому,коли ми переможемо і це все закінчиться, я думаю, наші кейси будуть дуже цікаві, люди будуть їх переймати, адже це те, що мало хто робить. Якщо ми впоралися з таким, то все інше для нас – дрібниця вже.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Джорджина Родрігес привідкрила завісу нової покупки зіркового сімейства
Дружина головного тренера київського Динамо відкрила завісу сімейного життя