Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Україна. Прем'єр Ліга
| Оновлено 01 листопада 2024, 21:16
381
0

Віце-президент Кривбасу: «У нас маркетинг під час війни не працює»

Артем Гагарін висловився з питання відвідуваності матчів УПЛ

| Оновлено 01 листопада 2024, 21:16
381
0
Віце-президент Кривбасу: «У нас маркетинг під час війни не працює»
ФК Кривбас. Артем Гагарін

Віце-президент «Кривбаса» Артем Гагарін висловився щодо відвідування матчів Української Прем'єр-ліги в Кривому Розі.

– Яка офіційно дозволена кількість вболівальників на стадіоні у Кривому Розі? Чи вистачає вам цієї квоти? Як швидко розкуповуються квитки?

– Зараз максимальна кількість – це десь 600-700, цифра плюс-мінус така. Звичайно, цього мало. Обмежена кількість вболівальників, повітряні тривоги і, як наслідок, ти не можеш взагалі нормально нічого планувати й розвивати.

Я їздив на жеребкування в Ньон, у штаб-квартиру УЄФА, і після цього мені пощастило потрапити на одну зустріч саме стосовно маркетингу головної футбольної організації в Європі. Збиралися люди, представники деяких асоціацій, великих брендів, і спілкувалися стосовно розвитку, що цікавого можна робити, як залучати глядачів, різні цікаві кейси.

Я посидів, послухав, а потім підійшов до одного знайомого, який якраз працює в УЄФА, і кажу: слухай, я сидів та мовчав, але якби дали слово, я б вам розказав, що таке маркетинг в умовах війни, і що все, що ви говорите, в нас не працює. Тому що навіть мінімальні активності до матчу не можна спланувати. Ти щось задумав, якийсь перформанс – і тут повітряна тривога. Ти виганяєш людей, чи навпаки, ще не встиг запустити їх.

Потім треба швидко, за 10 хвилин, заповнити всю арену, паралельно оголосити склади, озвучити важливу інформацію, подякувати партнерам і вже ні про які перформанси не йдеться. Треба почати якомога швидше, щоб, не дай Боже, іншої тривоги не було, бо необхідно встигнути провести матч. Такі зараз реалії.

Планувати якусь історію з продажем абонементів, квитків, теж дуже складно, тому що люди не знають, що буде завтра. Вони не можуть бути впевненими, бояться планувати на великий період. Знову ж таки, все те, що відбувається в країні, звичайно, не сприяє розвитку маркетингу.

Але для нас це великий виклик, і така школа, яку ніхто навіть в УЄФА та ФІФА не отримає. Тому,коли ми переможемо і це все закінчиться, я думаю, наші кейси будуть дуже цікаві, люди будуть їх переймати, адже це те, що мало хто робить. Якщо ми впоралися з таким, то все інше для нас – дрібниця вже.

Оцініть матеріал
(3)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

ФОТО. Джорджина похвалилася новим будинком. Тут вона житиме з Роналду
Футбол | 24 листопада 2024, 06:36 0
ФОТО. Джорджина похвалилася новим будинком. Тут вона житиме з Роналду

Джорджина Родрігес привідкрила завісу нової покупки зіркового сімейства

ФОТО. Ви не повірите, яка тварина живе з Олександром Шовковським
Футбол | 24 листопада 2024, 04:46 7
ФОТО. Ви не повірите, яка тварина живе з Олександром Шовковським

Дружина головного тренера київського Динамо відкрила завісу сімейного життя

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.