В Києві відбулась перша всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу
SBC Summit Ukraine
16 травня у столичному UNIT.CITY відбулась перша всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу для профільного обміну досвідом та нетворкінгу SBC Summit Ukraine. Її учасниками стали понад 350 гостей – представники спортивних організацій, бізнес-компаній та медіа.
Власним досвідом та ідеями поділилися понад 35 спікерів, які багато років повʼязані зі спортом та галуззю спортивного маркетингу, і мають у ній непересічні здобутки.
Саміт розпочався з дискусійної панелі «Український спорт під час війни: завдання – зберегти та перемагати», під час якої президент НОК України Вадим Гутцайт розповів про успіхи у відстороненні російських та білоруських спортсменів від великих міжнародних змагань, зокрема Олімпійських ігор-2024, а дворазова олімпійська чемпіонка Лілія Подкопаєва поділилася власним досвідом та розповіла про те, як важливо підтримувати юних спортсменів в умовах війни.
Заступниця голови «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв'язків з громадськістю та ЗМІ Ірина Шинкаренко продемонструвала, як «Епіцентр» підтримує спорт під час війни. Зокрема, діє спільний проект «Інтерспорт» з фондом «Діти Героїв», що підтримує дітей, батьки яких загинули на війні. Крім того, «Епіцентр» продовжує співпрацю з Національним олімпійським комітетом.
Згодом Head of Brand Setanta Sports Ярослав Чуйко розкрив секрети ефективної стратегії співпраці між брендами на прикладі успішної колаборації Setanta Sports та Netflix, а директор з маркетингу iGaming-компанії FAVBET Євген Яценко розповів, на що треба звернути увагу українським спортивним клубам та компаніям, аби стати більш привабливими для потенційних спонсорів.
В межах другої дискусійної панелі президент Федерації стронгмену України Сергій Конюшок, ветеран ССО та співзасновник TMS HUB Артем Кузьміч, чемпіон світу зі стронгмену Олександр Лашин і віцепрезидент Ліги БЖЖ TMS та голова БФ TMS HUB Сергій Погосян поділилися своїми здобутками та обговорили шляхи реабілітації українських військових через спорт.
Після неї директорка Svitolina Foundation Анна Поповченко розповіла, як благодійні фонди сприяють розвитку українського спорту та співпрацюють з великими брендами, а директор зі стратегічного розвитку та комунікацій ФК Шахтар Юрій Свиридов презентував європейську модель адміністрування спорту та розкрив 10 причин необхідності реформи українського спорту.
Керівник R&D департаменту рекламного холдингу MEGAPOLIS Віктор Іванченко та керівник з продажів Роман Ремеєв наголосили на значенні ефективної комунікації через різноманітні медіа-канали та презентували приклади успішних ініціатив. Окремо спікери запропонували креативні методи стимулювання дітей до занять спортом.
Далі на учасників та гостей конференції очікувала ще одна цікава дискусія «Спорт, бізнес та медіа в контексті відновлення України». Під час неї радниця Офісу Президента України з питань спорту Олена Говорова розповіла про успішні проєкти, такі як «Пліч-о-пліч», який отримав підтримку від Президента України, та ініціативу «Доріжки фізичного дозвілля». Президент Федерації бадмінтону України Олексій Дніпров висловив підтримку рішенню не допускати росіян до змагань, а співзасновник телеканалу «Ми – Україна» Віталій Тарасов поділився процесом створення каналу та його успіхами.
Після бізнес-ланчу конференцію продовжила розмова бронзового призера Олімпійських ігор з карате Станіслава Горуни, чотириразової чемпіонки світу з фрідайвінгу Катерини Садурської, чемпіона світу з боксу у першій напівсередній вазі за версією WBF Арама Фаніяна та дворазового Олімпійського чемпіона з веслування на каное Юрія Чебана про розвиток карʼєри професіональних спортсменів під час війни та про взаємодію спортсменів зі спонсорами.
Тему комунікацій з вболівальником, який є споживачем спортивного контенту, продовжили співзасновниця Perspectiva Films Ніка Остратюк та SMM Lead Risk.Inc Костянтин Ковба. Презентація Ніки була присвячена віртуальному продакшену та створенню візуального контента, тоді як Костянтин розповідав про SMM 2.0 – з чого він складається, та як брендам впроваджувати нову стратегію.
Наступна панельна дискусія була присвячена тематиці спорту на телебаченні та в діджитал. У ній взяли участь керівник Української Прем’єр-Ліги Євген Дикий, директор з маркетингу УПЛ і керівник УПЛ ТБ Максим Радченко, Head of Brand Setanta Sports Ярослав Чуйко та керівник управління спортивних проєктів 1+1 media Данило Щестюк. Вони обговорили важливість присутності спорту на телебаченні та в цифровому просторі, а також прокоментували можливу заборону букмекерства як негативний вплив на функціональність їхніх компаній.
Пізніше директор з маркетингу житомирського Полісся та керівник «Футбол 2.0.» Олександр Денисов розповів про непрості виклики та стратегії успіху у футболі в умовах війни та розкрив секрети створення якісного футбольного контенту і важливість колаборації та ідей у цей непростий період.
Після нього слово взяв Віталій Лавров, заступник Міністра молоді та спорту України з питань розвитку цифрових технологій. Під час свого виступу він представив державні інструменти у сфері цифровізації спорту, проаналізував світові тенденції розвитку цифрових спортивних технологій та сучасний стан і перспективи українського кіберспорту.
Остання дискусійна панель була присвячена спортивному маркетингу у 2024 році, а її учасники, котрими стали директорка з маркетингу та комунікацій Run Ukraine Вікторія Веремієнко, віцепрезидент ФК Кривбас Артем Гагарін, представниця Національного олімпійського комітету України Ангеліна Карпенко та комерційний директор ФК Динамо Максим Радуцький, розповіли про останні досягнення своїх організацій у цьому напрямку.
Наприкінці саміту відбувся розіграш геймінгової консолі Sony Playstation 5, трьох абонементів від Sport Life та місяця реклами в топовому слоті Англійської Прем’єр-Ліги від Setanta Sports.
Також відбувся два лоти: футболку українського футболіста Віктора Циганкова з підписом – за 15 тисяч гривень, та рукавички українського боксера Олександра Усика, які двоє учасників розділили між собою та придбали за 70 тисяч гривень. Після цього гості мали можливість насолодитися неформальним спілкуванням та обміном ідеями для нових проєктів.
Також було продано два лоти: футболку українського футболіста Віктора Циганкова з підписом – за 15 тисяч гривень, та рукавички українського боксера Олександра Усика, які двоє учасників розділили між собою та придбали за 70 тисяч гривень. Після цього гості мали можливість насолодитися неформальним спілкуванням та обміном ідеями для нових проєктів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Олександр одягнув футболку із забороненим у Саудівській Аравії написом
У саудівському Ер-Ріяді відбулося боксерське мегашоу