Футболка Інтер Маямі з прізвищем Мессі – у топ-15 модних трендів 2023 року
Очікується, що продажі екіпірування поб'ють рекорди MLS
Переїзд аргентинця Ліонеля Мессі до США, де він виступає за «Інтер Маямі» в MLS, спричинив справжню революцію у світі моди.
Клуб уже отримує дивіденди від переходу восьмиразового володаря «Золотого м'яча». Клуб із Маямі завоював свій перший трофей в історії, вигравши Кубок Ліги, а також розпродав усі квитки на домашні матчі команди наступного сезону чемпіонату MLS. Причому вболівальників не відлякали підвищені ціни на заповітні перепустки на «DRV PNK Стедіум».
Приїзд Мессі до США також вплинув на продаж форми «Інтер Маямі». Adidas щосили намагається задовольнити попит на копії футболок з прізвищем Мессі та номером 10 на спині, а продажі домашньої рожево-чорної майки, як очікується, поб'ють рекорди продажів MLS.
Вплив аргентинця на американську культуру не залишився без уваги культового модного журналу Vogue, який назвав домашню футболку «Інтер Маямі» одним із 15 модних предметів, що визначили 2023 рік. Поряд із Nike Shox, нижньою білизною в якості верхнього одягу та сонцезахисними окулярами «котяче око», рожева домашня майка Мессі є невід'ємною частиною 2023 року.
«Одразу після оголошення про перехід Мессі, домашню футболку «Інтер Маямі» несподіваного рожевого відтінку, не схожого на Барбі, було розпродано, що започаткувало багату індустрію контрафактної продукції. Тепер, майже через п'ять місяців, офіційна футболка Мессі з його номером 10 залишається в списку очікування в більшості розмірів на сайті Adidas», – йдеться в тексті видання.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Головний тренер збірної України сприймає матчі проти Бельгії як можливість зробити крок вперед
У грудні 2018 року у ірландця був секс із дівчиною, як виявилося, не за взаємною згодою