Google міг постраждати на 800 тисяч доларів за рекламу азартних ігор
Стало відоме рішення суду
Google уникнув штрафу в розмірі 800 000 доларів США в Італії за порушення правил реклами азартних ігор. Після того, як в Італії компанії пригрозили штрафом у 800 000 доларів США за ймовірні порушення Dignity Decree, Google виграв апеляцію в суді, який фактично скасував покарання.
Декілька років тому, 2019 року, уряд Італії ввів у дію Указ про гідність 2018 року — нову форму обмежень, яка фактично заборонила будь-яку форму реклами, пов'язаної з азартними іграми. Повна заборона поширювалася як на наземний, так і онлайн-сектор, а також включала заборону на рекламу азартних ігор по радіо і телебаченню. Жорстке регулювання супроводжувалося величезними штрафами, які можуть бути накладені на компанії, що порушують встановлені правила.
Після введення повної заборони реклами азартних ігор Управління зв'язку Італії AGCOM спробувало накласти на Google штраф у розмірі 750 000 євро (803 400 доларів США). На той час відомство заявило, що медіа та рекламні платформи Google просували різний контент, пов'язаний з азартними іграми, серед клієнтів в Італії. Таке підвищення у світлі Указу про гідність порушило правила, за що було накладено штраф.
Американський технологічний гігант не погодився з претензіями AGCOM і подав апеляцію, оскаржуючи накладений штраф. На підтвердження свого твердження про те, що компанія не порушила встановлених правил, Google заявив, що рекламний контент азартних ігор за посиланнями на YouTube був результатом дій сторонніх незалежних рекламодавців. Більше того, Google стверджував, що ніколи безпосередньо не порушувала Указ про гідність у країні.
"На цих підставах суд скасовує спочатку накладений AGCOM штраф", - виніс рішення Адміністративний суд Лаціо.
Тепер, як повідомляє SBC News, Адміністративний суд Лаціо ухвалив рішення на користь Google. Рішення суду підтвердило, що компанія компетентна та ефективна у видаленні зі своїх платформ нелегальної реклами азартних ігор.
Більше того, суд визнав, що Google змінив свої умови, що застосовуються до партнерів, що працюють в Італії. Внаслідок комплексних дій, вжитих компанією, Адміністративний суд відхилив накладений AGCOM штраф, фактично скасувавши покарання.
В іншому місці з аналогічного питання американський технологічний гігант підтвердив, що не дозволяє рекламу азартних ігор в Індії. Наприкінці минулого року компанія підтвердила, що не пропонує жодної реклами азартних ігор через свої цифрові канали у країні, що відповідає встановленим правилам.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Ф'юрі подякував українцю за бій
Очікується, що Олександр здобуде перемогу рішенням суддів