Лінія букмекерів, її формування та типи
Розбираємося у формуванні ліній
Основою для ставок залишається, звичайно ж, лінія букмекера. Усі, навіть ті, хто не грає взагалі, чули це поєднання. Але далеко не всі розуміють, що це і як працює. Загалом, під букмекерською лінією розуміють коефіцієнти, які організатор дає на результати певного ринку ставок, а також водночас загалом спортивні (і не тільки) події, що пропонуються для ставок. Наприклад, коли кажуть "широка лінія", мають на увазі, що на сайті цього букмекера присутній великий вибір різних спортивних подій, що розцінені відповідними коефіцієнтами.
Формування лінії
Лінія формується зараз спеціальним програмним забезпеченням. Як саме - це секрет букмекера, але очевидно, що для цього за спеціальними скриптами використовується всіляка спортивна статистика та інші дані. Звичайно ж, усе це відбувається за участю, а скоріше вже більше під контролем фахівців - трейдерів букмекерської контори. Усі експерти зазначають, що людський фактор відіграє з кожним роком все більш і більш скромну роль у формуванні лінії.
Аналітиків і тим більше програмного забезпечення для формування повноцінної, широкої лінії можуть дозволити собі утримувати далеко не всі букмекери. Ба більше, існують, і досить успішно, контори, що взагалі обходяться без цього. Невеликі компанії вдаються до послуг провайдерів букмекерських продуктів, або просто дотримуються лінії флагманів галузі.
Корекція або рух лінії
Лінія - це не щось постійне. Букмекери, навпаки, досить часто коригують лінію. На це можуть вплинути відомі передматчеві події, які стали їм відомими (наприклад, стало відомо, що когось травмовано), а також поведінка гравців - якщо ті "вантажать" на 1 результат, роблячи на нього несподівано багато ставок (так званий "прогруз"), доводиться міняти розклади багато в чому штучно, роблячи більш привабливими протилежні варіанти. А під час лайв-ставок коефіцієнти змінюються і під час матчу, часто дуже активно. Це називають "рухом лінії".
Типи ліній
Загалом називають 2 основні підходи до лінії. У першому випадку, за фундаментального підходу, букмекер оцінює ймовірність події та на підставі цього пропонує коефіцієнт, звісно ж, закладаючи туди спочатку маржу. За другого підходу, ринкового, букмекер також намагається врахувати передбачуваний потік ставок і коригує свої коефіцієнти вже з урахуванням цих очікувань. Який тип вибирати - вирішує сама компанія. Причому нерідко різний підходи застосовуються до різних груп ринків і подій. Хоча в основному ринковий підхід більше властивий конторам, які використовують низьку маржу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Рустам Худжамов розповів про глузування і непристойні жести
Натомість українська збірна зіграє у плей-оф Ліги націй за путівку до Дивізіону A