В АПЛ домовилися не розміщувати рекламу букмекерів на лицьовому боці форми
Нововведення набуде чинності наприкінці сезону 2025/26

Клуби Англійської Прем'єр-ліги колективно погодилися не розміщувати рекламу букмекерів на лицьовій стороні футболок, ставши першою спортивною лігою у Великій Британії, яка добровільно вжила такого заходу. На рукавах таку рекламу можна залишити.
Колективний договір набуде чинності наприкінці сезону 2025/26, щоб дати клубам час переглянути нинішні угоди.
Наразі вісім команд, що грають в АПЛ, мають логотипи таких компаній на лицьовій стороні своїх футболок, включаючи такі, як «Ньюкасл», «Вест Хем» і «Евертон».
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


УЄФА може переглянути правило з подвійним дотиком


Провал на старті другого тайму визначив результат гри


