Конкурент – яйце. Пост Мессі про перемогу на ЧС набрав 47+ мільйонів лайків
Вдалося обійти за лайками спільну рекламу з Роналду
Після перемоги на ЧС-2022 лідер збірної Аргентини написав радісний пост у Instagram, який набрав понад 47 мільйонів лайків.
Цей пост побив результат спільної реклами Мессі та Кріштіану Роналду перед чемпіонатом світу, коли зірки світового футболу просували Louis Vuitton. Той пост набрав 41,9 мільйона лайків.
Не виключено, що пост Мессі, який зараз уже є другим найзалайканішим в Instagram, зможе стати рекордсменом, але для цього потрібно побити результат у 56,2 мільйона лайків.
Пост-рекордсмен належить фото курячого яйця з пропозицією зробити це повідомлення найпопулярнішим в історії соцмережі. Поки що виходить, але Мессі вже близько.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Алекс де Мінаур зробив пропозицію Кеті Бултер
Даніель радить йому завершити кар'єру
Другий чемпіонат поспіль - ганьба для фіфа.