Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Інші новини
| Оновлено 16 сiчня 2023, 13:51
53
0

Погодні умови та специфіка траси як фактори ставки на Формулу-1

Фактори, які повинні обов'язково враховуватися при ставках на Формулу-1

| Оновлено 16 сiчня 2023, 13:51
53
0
Погодні умови та специфіка траси як фактори ставки на Формулу-1

Формула-1 - найпопулярніші автомобільні перегони у світі. Багато країн вважають за честь провести у себе хоча б 1 етап, і змагання проходять на різних континентах, у досить різних умовах. І це - теж фактори, які теж позначаються на результатах, і, отже, мають обов'язково враховуватися під час ставок

Погодні умови

Гравці, що вирішили ставити на події в рамках Формули-1, обов'язково повинні знаходити реальні дані з приводу того, які будуть кліматичні умови, причому починаючи ще з часу проведення кваліфікації. Оптимальним вважається погода, коли світить сонце, нагріваючи асфальт. Вважається, що в таких умовах немає впливу умов на результати заїздів у кваліфікації та в умовах перегонів. Але якщо спостерігається помітне падіння температури, і особливо коли починає йти дощ, одразу ж можна чекати на найнепередбачуваніші результати.

Є навіть традиційні для того чи іншого етапу гран-прі умови, благо, календар сезону відносно стабільний. І дуже рідко, наприклад, гран-прі Бельгії проходить без дощів. Тож можна одразу ставити на тих пілотів, що впевнено себе почувають на мокрому асфальті. Таким вважається, наприклад, Дженсен Баттон. А ось молодим, нехай навіть талановитим, пілотам часто бракує досвіду, і вони, як правило, не справляються з болідом під час дощу і сходять з дистанції.

Загальні характеристики траси

Досвідченим гравцям прекрасно зрозуміло вже з 1-го погляду на трасу, що тут приблизно можна чекати. Довгі прямі відрізки оптимальні для високих швидкостей, а вузькі дороги Монако ускладнюють маневри і несприятливі для обгону. Крім того, у кожного етапу є свої особливості - все прокладалося так, щоб пілоти не тільки могли, а й мали демонструвати свої навички та вміння. У Бахрейні, наприклад, одразу після затяжних прямих іде крутий поворот, і пілотам потрібно щоразу намагатися правильно розставити баланс між бажанням показати максимальну швидкість і розумінням того, що не завадить обережність. Крім того, можливість їхати на повній швидкість, а не на знижених обертах, знижує навантаження на двигун. З іншого боку, на Близькому Сході завжди стоїть висока температура, що теж мають враховувати і команди, і гравці. І такі свої "фішки", нюанси, можна знайти буквально відносно до кожної траси. Лише розібравшись у них, а в ідеалі ще й подивившись, що пілоти показують на вільних заїздах і особливо у кваліфікації, можна робити хорошу ставку.

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.