Стартова решітка та шини як фактори ставки на Формулу-1
отуємо ставки на Формулу-1 з урахуванням нюансів від експертів
"Формула-1" по праву вважається найсильнішим видом перегонів - не дарма їх ще називають "королівськими". Та й загалом це 1 із найпопулярніших видів спорту, і серед уболівальників, глядачів, і для ставок. Готуючи останні, варто врахувати найрізноманітніші нюанси. Зокрема значення мають такі фактори, як стартова решітка і те, які шини і хто як їх використовує.
Стартова решітка
У "Формулі-1" вкрай важливо зайняти якомога вигіднішу стартову позицію. Бажано спершу дізнатися, яке місце гонщик посідає у стартовій решітці, і тільки потім уже ставити на його перемогу. Особливо на деяких трасах, таких, як Монца. За підрахунками, 80% тих, хто вигравав кваліфікацію, потім перемагав і на етапі загалом. Цей фактор не завжди настільки вирішальний, наприклад, у Монреалі перемагає приблизно кожен третій "власник" "поул-позиції".
Гравцям важливо знати особливості трас. Наприклад, у Монако гран-прі проводять просто на вулицях. Місця часто просто мало, і важче звичайного здійснювати обгони, особливо якщо порівняти зі згаданим Монреалем. 1-2 позиції ще можна відіграти, але загалом залишається чекати тільки помилок суперників. Тож лише справжні майстри-пілоти, стартувавши не з 1-2 місця, здатні виграти на Лазурному березі.
Досвідчені гравці не тільки вивчають досконально всі особливості траси наступних перегонів. Вони ще й намагаються дочекатися результатів кваліфікації. Також не зайвим буде згадати, як раніше той чи інший гонщик тут виступав - у кожного є свої улюблені та невдалі етапи гран-прі.
Шини
Шини начебто не найвагоміше, принаймні, для того, хто не заглиблювався в нюанси "Формули-1". Але вони відіграють ключове значення у водінні загалом і тим паче в перегонах, безпосередньо впливаючи на результати пілотів на різних трасах. Вибираючи певний комплект, команда вибудовує тактику на перегони загалом. Зокрема й те, чи розраховує учасник гран-прі зберігати шини, чи змінюватиме їх часто. Ті пілоти, що віддають перевагу агресивному стилю, зокрема й Льюїс Хемілтон, не бережуть колеса, і змушені за це розплачуватися - вони частіше роблять піт-стопи для того, щоб змінити собі "гуму".
У кожного постачальника, у кожної марки шин свої особливості. І буває, що вони просто підводять пілотів, особливо в непростих погодних умовах. З іншого боку, хороші шини допомагають здійснювати обгони. Тож варто враховувати цей нюанс, готуючи свій власний прогноз-ставку на той чи інший раунд "Формули-1".
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Складне випробування для українського чемпіона
Мохамед Салах і компанія йдуть за чемпіонством