Андрій БОРЯЧУК: «Зінченко вчинив не по-пацанськи. Як дружити після такого»

Форвард «Руху» - про любовний трикутник

Андрій БОРЯЧУК: «Зінченко вчинив не по-пацанськи. Як дружити після такого»
© ФК Рух. Андрій Борячук

Нападник «Руху» Андрій Борячук розповів про розставання із Владою Седан та Олександра Зінченка.

– Це вже пройдений етап. Ми зустрічалися три роки. Коли люди мають якісь стосунки, то, звісно, ​​є якесь спустошення. Я б не сказав, що мене це зачепило. Я ж не перестав грати у футбол. Я займався своєю справою, ще голи забивав, коли розстався. Не знаю, як це стосується того періоду. Просто так вийшло, що я поїхав тоді: ми розлучилися, і я поїхав до Туреччини. Там трохи не вийшло. Але це не пов'язано з тим, що я розстався. А так ситуація вийшла неприємною. Хто ж знав, що так вийде.

 Але ж ти відпустив цю ситуацію? Образи немає?
– Так, звичайно. Яка образа? Мені немає на кого ображатися.

 Із Зінченком спілкуєтеся?
– Ні. Як ми можемо спілкуватися із ним? Як я можу з ним спілкуватися, якщо за моєю спиною так вчинили? Це було не по-пацанськи. Це не було по-чоловічому.

 Що б ти сказав Зінченку під час зустрічі?
– Нічого. Потиснув би руку? Не знаю. Я не знаю, як би я поставився до цієї людини. У них своє життя, у мене – своє. Ми різні люди. Були колись друзі. Вже ні. З однієї причини. Як дружити після такого? Навіщо дружба взагалі?

– Ви з ним були близькими друзями?
– У нас була близька компанія. Ми досить довго дружили, все було супер, з U-14. Цей колектив дійшов до фіналу Юнацької Ліги чемпіонів. Ми рік за роком йшли до цього. З 14 років. Це дуже довго.

 Що найприкріше у цій ситуації?
– Те, що це було за спиною.

Джерело — Sportarena

(498 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Max123
    Max123, 30.11.2021 19:34
    +41
    Это как в анекдоте: не известно кому еще повезло
    zzg77
    zzg77, 30.11.2021 19:42
    +34
    Радуйся, Андрей!!! Она выбрала не Зину, а Лондон и деньги!! Таких, как она во всех подворотнях стадионов пачками кишит, ловят вас, мальчиков с деньжатами!!!
    Не там ищи свою любовь! Не в тусовках и вечеринках!!!
    Артем Дима футболист
    Артем Дима футболист, 30.11.2021 19:40
    +27
    А что он хотел. Зинченко в Манчестере, а он в духе. Такие как эта как ее там, имеют чёткий просчёт. Не зря же стараются, вкладывают в себя. Вон Зина на каждой второй фото - каблук каблуком. То на коленях, то с букетом олень
    Милчел Авек
    Милчел Авек, 30.11.2021 19:35 (змінений)
    +23
    Кто из этих кукол с варениками на пол лица - Седан, так окончательно и не определился.
    cucumber
    cucumber, 30.11.2021 19:53
    +15
    Если вас бросила девушка и ушла к другому, то еще не известно кому повезло в этой ситуации. Она ярко выраженный истероид, тут даже не акцентуация, а скорее личностное расстройство. Смотрел ее интервью Вацко, это ж просто пизд..ц, я бы точно не смог с такой ужиться. Наверное поэтому и Борячук не смог, а Зине это всю жизнь терпеть теперь. Андрей, желаю тебе от всего сердца найти достойную и пригодную девушку для жизни, а не для инстраграма!
    Gagik_Perdonian
    Gagik_Perdonian, 30.11.2021 19:49
    +15
    как карьера у Зинченко закончится так и станет понятно было все по-настоящему, или как всегда) Вон с Гусевым жена разводится, тоже дождалась конца карьеры)
    funnypianoplayer
    funnypianoplayer, 30.11.2021 19:39
    +15
    Пусть радуется. "Баба з возу - кобыле легче".
    cucumber
    cucumber, 30.11.2021 19:55
    +13
    Gagik_Perdonian, 30.11.2021 19:49
    как карьера у Зинченко закончится так и станет понятно было все по-настоящему, или как всегда) Вон с Гусевым жена разводится, тоже дождалась конца карьеры)
    Та видно уже сейчас, что Седан очень парится, что Зина более популярный чем она. Ой там не сахар будет жизнь у них.
    Алексей Кривошейкин
    Алексей Кривошейкин, 30.11.2021 19:40
    +11
    Выбрала более перспективного.Такое бывает в жизни!
    Pop Pop
    Pop Pop, 30.11.2021 19:31
    +7
    Ага,поедет Седан за тобой в Винники и т.д по арендам))Манчестер-это тема))Не ной и найди себе скромную девочку из провинции))
    Viktor Krichevskii
    Viktor Krichevskii, 30.11.2021 22:32
    +6
    Она приняла решение, а что надо бьіло у него разрешение спросить? Как получилось так получилось...никто никому не обязан, так что подлости никакой не вижу, каждьій делает свой вьібор и с єтим живет
    Gagik_Perdonian
    Gagik_Perdonian, 01.12.2021 11:30
    +5
    garik83, 01.12.2021 08:13
    Не принимаю ничью сторону, но выносить сор из избы еще более "не по-пацански"!!!
    у него спросили, он ответил.. не вижу ничего плохого в этом
    Віталій Ткачук
    online
    Віталій Ткачук, 30.11.2021 20:12
    +5
    cucumber, 30.11.2021 19:55
    Та видно уже сейчас, что Седан очень парится, что Зина более популярный чем она. Ой там не сахар будет жизнь у них.
    Та так, пройде декілька років, і Зінченко буде чухати потилицю, бо незнатиме як її здихатися.
    funnypianoplayer
    funnypianoplayer, 30.11.2021 19:39
    +5
    Милчел Авек, 30.11.2021 19:35
    Кто из этих кукол с варениками на пол лица - Седан, так окончательно и не определился.
    Я думал сначала - Седан слева. Потом присмотрелся - она справа сидит.
    dts01
    dts01, 30.11.2021 19:35
    +5
    Сука не схоче - кобель не скоче.
    Alex86 1
    online
    Alex86 1, 01.12.2021 21:56
    +4
    Tasha19, 01.12.2021 21:53
    Когда Седан начала встречатся с Зинченко, в то время Зина сидел в глубоком запасе Ман Сити.
    прошла любовь (к $ не прошла) - завяли помидоры, ну а зина куда ж перспективнее и жить лучше вероятно в Манчестере, а не в Марике
    garik83
    garik83, 01.12.2021 08:13
    +4
    Не принимаю ничью сторону, но выносить сор из избы еще более "не по-пацански"!!!
    solid
    solid, 30.11.2021 19:37
    +4
    dts01, 30.11.2021 19:35
    Сука не схоче - кобель не скоче.
    Тупе кацапське прислів'я
    Микола Гуцуляк
    Микола Гуцуляк, 30.11.2021 18:56
    +3
    Ой, як це не по-людськи
    fedd1979