«Це буде інша Формула-1». Що пілоти думають про нові боліди
Гонщики поки що змушені працювати в симуляторі
З сезону-2022 на Формулу-1 чекають глобальні зміни технічного регламенту. Влітку Ф-1 вже показала, як приблизно виглядатимуть нові боліди. Не всім сподобався вигляд машин, але керівництво серії запевняє, що це не головне. Основним завданням регламенту є збільшення конкуренції та покращення ситуації з обгонами. Для цього інженери команд отримали новий регламент, в якому у болідів буде зменшено притискну силу та введено інші заходи для того, щоб обгонів побільшало.
Чимало команд ще зі старту нинішнього сезону кинули всі сили на розробку нової машини. Наприклад, Хаас у поточному чемпіонаті майже не оновлював машину та визнав, що із зими займається машинами під сезон-2022. Феррарі покинула розвивати поточний болід ще влітку, а Мерседес заявив, що не оновлює нинішню машину з Гран-прі Бельгії, хоча Ред Булл сумнівався щодо цього.
Загалом команди та Формула-1 активно готуються до нового сезону, а пілоти вже тестують нову техніку. Зараз гонщики можуть тільки працювати в симуляторах, звикаючи до того, як поводиться машина. Не можна сказати, що пілоти незадоволені, але більшість зазначає, що боліди поводяться зовсім незвично. Наприклад, ось що думає пілот Макларена Ландо Норріс після роботи у симуляторі боліду на сезон-2022.
«Машина керується зовсім інакше. Не так приємно, як сучасні боліди. Поки що рано говорити, тому не варто думати, що нова техніка жахлива чи чудова. Сподіваюся, Макларен зробить гарну роботу і ми матимемо швидкий болід. Можна працювати лише у симуляторі, самої машини, по суті, ще немає. Одні нариси та креслення. Думаю, до січня повноцінні екземпляри ми не побачимо», - сказав Норріс.
Подібну думку висловив пілот Феррарі Карлос Сайнс. «Ми з іншими пілотами вже обговорюємо це. І всі сходяться на думці, що машини поводяться зовсім інакше. Дуже відрізняється від того, що є зараз. Ф-1 чекають великі зміни. Я працюю у симуляторі з новим болідом ще з лютого. Вся база Феррарі давно працює лише над новим болідом. Вважаю, що це хороша можливість повернутися на вершину».
Цікаво, що багато хто зараз критикує рішення Формули-1 перейти на новий регламент. Мовляв, нарешті через багато років дві команди подарували нам рівний сезон і цікаву боротьбу за титул, а Ф-1 швидко змінює правила, які можуть кардинально розвернути ситуацію. А крім Мерседеса та Ред Булла є Феррарі та Макларен, які скорочують відставання, і з нинішнім регламентом могли б увірватися у топ через сезон чи два.
Логіка в цьому є, і багато керівників команд не виключають, що 2022 року може повернутися домінування однієї команди. Необов'язково Мерседеса, але того, хто краще скористається сірими зонами, які є у новому регламенті. У Ф-1 вважають, що перехід на новий регламент та покращення ситуації з обгонами важливіші, ніж стабільність нинішніх правил та продовження битви Мерседеса та Ред Булла у наступних сезонах.
2-разовий чемпіон світу Формули-1 Фернандо Алонсо загалом вітає нововведення, але все одно вважає, що ситуація сильно не зміниться.
«Я вважаю, що у Ф-1 все вирішуватиметься завдяки командам та технологіям, а не пілотам. Гонщики мають не так багато впливу. Сподіваюся, перегони стануть цікавішими, ніж зараз. Зараз ми їдемо на етап і знаємо приблизно, яким буде фінальний протокол. Але Ф-1 була такою завжди. Це спорт найкращих команд, найкращих інженерів та технологій, які на виході дають найшвидшу машину», - вважає Алонсо.
Якщо говорити про нинішній сезон, то він справді виходить цікавим. Так, за титули борються лише дві команди та два пілоти, але це набагато краще, ніж усе, щоб було зі старту гібридної ери (за винятком битви Хемілтона та Росберга).
Сподіватимемося, новий регламент не відбере у нас битви за титул між різними командами, але додасть конкуренції і дозволить гонщикам частіше і довше боротися на трасах.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Володимир припустив, що повернеться у бокс у 2025 році
Контракт уже підписано