Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Інші новини
| Оновлено 22 листопада 2021, 16:17
3964
1

Parimatch Ukraine і ФК Челсі запустили нову кампанію

За мотивами легенди про Короля Артура

| Оновлено 22 листопада 2021, 16:17
3964
1
Parimatch Ukraine і ФК Челсі запустили нову кампанію

Рекламний ролик “Обрані перемагати” вийшов 22 листопада. Parimatch Ukraine, перший ліцензійний онлайн-букмекер в Україні, запустив рекламну кампанію, в якій знялися зірки футбольного клубу “Челсі”: Маркос Алонсо, Сесар Аспілікуета та Тіагу Сілва. 

Рекламний ролик за участю ФК “Челсі” – партнерів Parimatch Ukraine і переможців Ліги чемпіонів 2020/21 – був знятий київською студією Electric Sheep Film. Кампанія “Обрані перемагати” була створена за мотивами легенд про короля Артура, зокрема “Меч у камені”.

“Легенди про короля Артура були універсальним джерелом натхнення протягом багатьох століть, і ми щасливі, що “Челсі” зголосилися дослідити їх разом із нами в новому ролику. Ідея кампанії полягає в переплетенні минулого, теперішнього та майбутнього, і за сюжетом гравці ФК “Челсі” стають “обраними” – гідний титул для чинних чемпіонів Європи. Працювати з “Челсі” завжди велике задоволення, і ми з нетерпінням чекаємо на нові перемоги клубу в цьому сезоні”, — відзначила Катерина Амірханова, креативна директорка Parimatch Tech. 

“На початку цього сезону, коли ми підписали партнерський договір із Parimatch, ми обіцяли, що майбутні спільні кампанії будуть наповнені сміливістю та інноваціями. Новий рекламний ролик є свідченням того, що ми дотримали слова. Протягом найближчих місяців Сесар, Тіагу та Маркос з усіх екранів Європи покажуть, що вони дійсно “обрані”, — сказав Ґaй Лоуренс, виконавчий директор ФК “Челсі”.    

ФК “Челсі” та бренд Parimatch оголосили про підписання партнерського договору у серпні цього року, угода передбачена на три сезони. У межах партнерства Parimatch використовує бренд “Челсі” та широкий перелік цифрових, соціальних і логістичних інструментів для створення інноваційних кампаній і активацій в усьому світі. 

Режисер та виконавчий продюсер нової кампанії – Андрій Копоц. Оператор-постановник – Микита Кузьменко. 

Electric Sheep Film уже співпрацювала з Parimatch Ukraine для створення вірусних рекламних роликів, серед яких нещодавня кампанія для ФК “Ювентус” за участю ключових гравців клубу. Ексклюзивну музику для ролика з ФК “Челсі” створив Євген Філатов – популярний український композитор, аранжувальник, саунд-продюсер гуртів ONUKA та The Elephants, а також соліст і засновник гурту The Maneken.

 

Оцініть матеріал
(5)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Гендиректор Чорноморця прокоментував перенесення матчів з Шахтарем у Київ
Футбол | 26 квітня 2024, 19:41 72
Гендиректор Чорноморця прокоментував перенесення матчів з Шахтарем у Київ

Анатолій Мисюра – про рішення одеського клуба зіграти два матчі в столиці

Договірний матч в українському футболі? В УАФ розпочали офіційну перевірку
Футбол | 26 квітня 2024, 21:16 4
Договірний матч в українському футболі? В УАФ розпочали офіційну перевірку

26 квітня Металіст обіграв Кремінь 2:1 у 6-му турі Першої ліги у Групі вильоту

Коментарі 1
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
avtoigor
Користувача заблоковано адміністрацією за порушення правил