Стало відомо, хто помирив Петракова та Маліновського

Довелося втрутитися президенту УАФ

Стало відомо, хто помирив Петракова та Маліновського
© УАФ. Андрій Павелко

Український легіон «Аталанти» Руслан Маліновський отримає виклик до національної збірної України на листопадові матчі. Цю інформацію підтвердив відомий журналіст Ігор Циганик.
 
«Відбулася розмова між Петраковим і Маліновським. Головним комунікатором виступив Андрій Павелко (президент УАФ - прим.). Маліновський був готовий їхати і на попередній збір, він досить спокійно до цього ставиться. Він їде доводити і грати за свою національну збірну. Якщо обійдеться без травм, то Руслана викличуть на матчі збірної проти Болгарії, а також Боснії і Герцеговини. А вже чи використає Маліновського Петраков - це вже справа головного тренера», - сказав Циганик.
 
Збірна України зіграє товариський матч проти Болгарії 11 листопада, зустріч відбору ЧС-2022 проти Боснії і Герцеговини відбудеться 16 числа того ж місяця.

Джерело — #FootballHub

(208 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Cruijff
    Cruijff, 21.10.2021 20:34
    +20
    "Какая отвратительная рожа" ©
    karimj
    online
    karimj, 21.10.2021 21:25
    +12
    umnuy2, 21.10.2021 20:25
    всё просрал с казахами и боснией а теперь скажет я же вызвал Малину чё они не выиграли....чучело этот петраков-если гнёшь свою линию так гни до конца...
    Все просрав з казахами і фінами Шевченко.
    belerilf1
    belerilf1, 21.10.2021 20:26 (змінений)
    +11
    почти уверен что павелко здесь вообще ни каким боком не причастен, просто примазался к вызову малины, баллы себе "зарабатывает".
    andre_lui
    andre_lui, 21.10.2021 21:10
    +6
    Cruijff, 21.10.2021 20:34
    "Какая отвратительная рожа" ©
    первая мысль...
    Владимир Копяк
    Владимир Копяк, 21.10.2021 22:11
    +2
    Еще один миротворец появился на горизонте... Ему больше думать надо, чтобы на нары не загреметь, а он тут , якобы , кого-то мирить собрался.... Пора по-тихому сваливать подальше от Украины..
    upiter8
    upiter8, 23.10.2021 00:26
    +1
    НачалО Падл...ко делать подлянку(((... как это пад...о куда-то сует свой ху...вый нос - ничем хорошим не заканчивается(((
    CR9
    CR9, 21.10.2021 20:48 (змінений)
    +1
    "... у вас посыпалась побэлка, господин Павэлка.." (с)
    Stanislav Sinigovets
    Stanislav Sinigovets, 23.10.2021 16:03
    0
    Ну и харя у этого Повелки, по одной морде уже понятно что ворует
    upiter8
    upiter8, 23.10.2021 01:14 (змінений)
    0
    ... Ну Как??? Как???Тренеру можно навязывать футболиста. Как???Тренер и футболисты будут после этого смотреть друг на друга (Это как на САМОЕ ЕВРО-2016 это пад..о подсунул Фоменку - Шевченка, когда это спокойно можно было сделать после Евро)
    Павленко - это такое падло, которое в ответственный момент намутит воды столкнувши всех лбами, а само думает что выходит "чистеньким" из воды. На самом же деле, эта скотобаза столько сделала за всё это время подлости, что пошел он со своим примирением НААААХУУтор бабочек ловить, а после этого пусть идет в близ лежащую речку (которая, к сожалению тоже засрана) отмываться - отмываться - и ещё раз отмываться от этой пакости и прочей грязи, которую всё это время он подливал Украинским Болельщикам, Тренерам и Футболистам
    PerezdeCuellar
    PerezdeCuellar, 21.10.2021 20:35
    -6
    Коментар згорнуто. Показати
    Павелучі, ти рятівник України, але пізно всрався, потяг вже давно відчимчекував без нас.. Друге місце, як Борману теляча геніталія... Навіщо вона йому?
    umnuy2
    umnuy2, 21.10.2021 20:25
    -31
    всё просрал с казахами и боснией а теперь скажет я же вызвал Малину чё они не выиграли....чучело этот петраков-если гнёшь свою линию так гни до конца...