Ігор СУРКІС: «Перше місце в УПЛ знецінено»

Президент «Динамо» розповів про перспективи українських клубів в єврокубках

Ігор СУРКІС: «Перше місце в УПЛ знецінено»
© ФК Динамо Київ. Ігор Суркіс

Президент київського «Динамо» Ігор Суркіс поділився думкою про перспективи своєї команди в єврокубках.

«Для мене розуміння першого і другого місця сьогодні йде в тінь. Ми докотилися до такого, що з наступного року безпосередньо наші команди в Лігу чемпіонів не виходять. Так, у другої команди буде більше суперників у кваліфікації, але невідомо, що краще - стартувати відразу з 4-ї стадії або поступово, з більш слабкими командами, входити в цю Лігу чемпіонів. Перше місце знецінено. Якщо у нас не буде 4-5 клубів, ось зараз «Металіст» рветься в УПЛ, то нічого не буде. Ми не будемо рухатися. Дивіться на результати єврокубків. Ми були на 9-му місці, потім на 10-му, а сьогодні ми ледве тримаємося за 11-й рядок. Тому, честь і хвала тим президентам клубів, які підтримують свої команди.

Чому ми любимо футбол? Я і Рінат Ахметов ми любимо футбол, ми вкладаємо в нього не тільки гроші, але і серце, душу. Ми працюємо на футбол. Але інші команди повинні прагнути того ж. Не для свого престижу сидіти на трибунах і радіти, що грає їх команда. Вони повинні вкладати. Вони повинні дивитися за розвитком своїх команд. Є команди, в яких по 4-5 місяців не сплачується заробітна плата», - сказав Суркіс.

Читайте також: Ігор СУРКІС: «Хочеться повторити 90-і, коли на рівних з Баварією грали».

Джерело — Великий футбол

(101 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    lehach_08
    lehach_08, 27.09.2021 09:45
    +22
    простой вопрос, за какие средства ты содержишь клуб "любитель футбола"?? ты и ринат воры, современные феодалы, ограбившые страну в особо крупным масштабах, прикидывающиеся меценатами.
    PFCLviv
    PFCLviv, 27.09.2021 09:51
    +12
    Чому ми любимо футбол? Я і Рінат Ахметов ми любимо футбол, ми вкладаємо в нього не тільки гроші, але і серце, душу. Ми працюємо на футбол. Але інші команди повинні прагнути того ж. Не для свого престижу сидіти на трибунах і радіти, що грає їх команда. Вони повинні вкладати. Вони повинні дивитися за розвитком своїх команд. Є команди, в яких по 4-5 місяців не сплачується заробітна плата», - сказав Суркіс.
    _______________
    Ну не всі власники клубів можуть так як ти і рінат ліанідич, бути власниками обленерго і інших "державних" підприємств, щоб так легко викидати на команду-цяцьку мільярди гривень!
    Юрий Гапоненко
    Юрий Гапоненко, 27.09.2021 09:54
    +11
    Короче посыл такой. Вкладывайте все больше денег в свои клубы шоб Я мог с 1 места в УПЛ попадать в ЛЧ без квалификации. А то так с 1 места УПЛ идти на квалификацию где можно вылететь от хер пойми кого Мне западло.
    Sauron
    Sauron, 27.09.2021 09:43
    +6
    Джуниор не в курсе, что путь чемпиона НАМНОГО легче?
    oenergo.com
    oenergo.com, 27.09.2021 15:21
    +2
    Как играете, такие и коэффициенты имеете. Ну и ФФУ заниматься развитием клубов должна, а не их уничтожением.
    oenergo.com
    oenergo.com, 27.09.2021 15:14
    +2
    Игорь Петров, 27.09.2021 10:48
    Смешные вы ребята, развалили союз, сносите памятники Ильичу и стенаете о феодалах и ворах, владеющих облэнэрго, так ведь при капитализме живёте , теперь господа , а не товарищи.
    Союз сам развалился, не конкурентно способным оказался.
    GREEN DAY belokon
    GREEN DAY belokon, 27.09.2021 12:57
    +2
    lehach_08, 27.09.2021 09:45
    простой вопрос, за какие средства ты содержишь клуб "любитель футбола"?? ты и ринат воры, современные феодалы, ограбившые страну в особо крупным масштабах, прикидывающиеся меценатами.
    Дааа ребята, соринку в чужом глазу видим, в своем бревно - нет.
    Твой "простой вопрос" можно и не задавать, Суркис на последнем издыхании клуб держит, это можно понять по трансферам. Человек - фанатик своего дела, благодара ему Киевское Динамо еще существует!
    Хочешь позадавать вопросы? Так ты не туда копаешь, пойди героям и патриотам задай. Козаку Гаврылюку задай вопрос, откуда у него такие машины, дома и миллионы.
    Евгений Семыкин
    Евгений Семыкин, 27.09.2021 10:51
    +2
    Ну учитывая пропасть между 2-мя представителями и 3-мя позорищами в еврокубках не так уж он и неправ… тем более что ситуация гораздо масштабнее, ибо для того чтоб быть в форме лидерам нужна сильная оппозиция а не колхозы из нижней части таблицы. Так что вернётся металлист, пускай даже Коломойский в днепр - это в корне ничего уже не перевернёт . Заря давно не та , черноморец тоже. Так что откатились мы лет так на 5-7. Вот и будем выдыхать…
    аоот оооит
    аоот оооит, 27.09.2021 10:52
    0
    та шо ты там вкладываешь - где лаве за попадание в лигу второй сезон уже??
    Face Control
    Face Control, 27.09.2021 15:20
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Нытьё пошло.
    SamojlovS
    SamojlovS, 27.09.2021 11:06
    -2
    PFCLviv, 27.09.2021 09:51
    Чому ми любимо футбол? Я і Рінат Ахметов ми любимо футбол, ми вкладаємо в нього не тільки гроші, але і серце, душу. Ми працюємо на футбол. Але інші команди повинні прагнути того ж. Не для свого престижу сидіти на трибунах і радіти, що грає їх команда. Вони повинні вкладати. Вони повинні дивитися за розвитком своїх команд. Є команди, в яких по 4-5 місяців не сплачується заробітна плата», - сказав Суркіс.
    _______________
    Ну не всі власники клубів можуть так як ти і рінат ліанідич, бути власниками обленерго і інших "державних" підприємств, щоб так легко викидати на команду-цяцьку мільярди гривень!
    Дурню несете, хоча і красиву!
    А ніхто не каже про "мільярди"! Та командами займатися треба ПОСТІЙНО. Вирішувати питання, виникаючі проблеми, тощо...
    Команда повинна відчувати ЗАБОТУ від свого власника - і ПОСТІЙНО!!! А це - не тільки гроші, іноді є дещо і важливіше за них...
    ПС. А "команди-цяцьки" - у таких наших "власників", що допускають місяцями ВЗАГАЛІ не підтримувати свою команду. По принципу "хочу-поможу, не хочу... - як вийде - мені все одно".
    Евгений Семыкин
    Евгений Семыкин, 27.09.2021 10:52
    -2
    аоот оооит, 27.09.2021 10:52
    та шо ты там вкладываешь - где лаве за попадание в лигу второй сезон уже??
    Не отчитался , да ? 😂
    аоот оооит
    аоот оооит, 27.09.2021 15:05
    -3
    Евгений Семыкин, 27.09.2021 10:52
    Не отчитался , да ? 😂
    ну 20 лет слушаю про строительство каманды, а сейчас уже и ето петь перестал, тупо себе на карман
    Игорь Петров
    Игорь Петров, 27.09.2021 10:48
    -13
    Смешные вы ребята, развалили союз, сносите памятники Ильичу и стенаете о феодалах и ворах, владеющих облэнэрго, так ведь при капитализме живёте , теперь господа , а не товарищи.