На передостанньому колі. Ферстаппен обігнав Хемілтона і виграв гонку
Макс Ферстаппен зумів виграти драматичний Гран-прі Франції
Топ-10: Ферстаппен, Хемілтон, Перес, Боттас, Норріс, Ріккардо, Гаслі, Алонсо, Феттель, Стролл
Очко за найшвидше коло: Макс Ферстаппен (Ред Булл)
Багатьох здивувало, що Ред Булл зумів виграти кваліфікацію Гран-прі Франції з великою перевагою, хоча раніше Мерседес домінував на цьому треку. Втім, очікувалося, що в гоночному темпі Льюїс Хемілтон зможе на рівних боротися з Максом Ферстаппеном.
Ферстаппен стартував непогано, проте припустився помилки в першому повороті і втратив 1-е місце! Лідерство захопив Хемілтон, а на Макса насів Валттері Боттас. У топ-5 були Серхіо Перес і Карлос Сайнс.
Ферстаппен спробував швидко відігратися, але Хемілтон спокійно утримував дистанцію в 1-2 секунди і не давав суперникові шансів. Та й обганяти на цій трасі важко, тому пілоти готувалися до боротьби на піт-стопі.
І на піт-стопі Ферстаппен випередив Хемілтона! Макс зупинився першим, а Льюїс через коло, але ранній піт дозволив Ферстаппену бути буквально на секунду швидше за свого суперника і вискочити перед носом британця. Знову Мерседес не кращим чином спрацював на піті.
Хемілтон був явно незадоволений ситуацією і агресивно насів на Макса, але швидко пройти суперника не зміг. Більш того, на Хемілтона насів Боттас, якому точно набридли розмови про те, що він всього лише другий пілот і не здатний боротися з іменитим напарником. Правда, Макс і Льюїс скинули Валттері з хвоста, але Хемілтон не відпускав лідера і чинив серйозний тиск. Макс по радіо сказав, що до кінця гонки шини не витримають і доведеться робити другий піт-стоп. Льюїс по радіо підтвердив, що може знадобитися друга зупинка.
І першим свій хід зробив Ред Булл! Макс за 20 кіл до кінця поїхав на другий піт, віддавши пілотам Мерседеса лідерство, а також рішення - чи їхати Хемілтону на другу зупинку? Така ж ситуація була в Барселоні, але тоді Хемілтон поїхав на другий піт і на свіжих шинах переміг Ферстаппена, який залишився з однією зупинкою.
І Ферстаппен, якого підтримував напарник Серхіо Перес, відігравав по 1-2 секунди з кола! У Мерседесі розраховували, що Боттас, що їхав другим, притримає Ферстаппена і Льюїс встигне фінішувати першим.
Однак Боттас припустився помилки і дозволив Максу за 9 кіл до кінця вийти на 2-е місце, щоб кинутися в атаку на Хемілтона. Цікаво, що Боттас розкритикував команду, коли по радіо сказав, мовляв, чому мене не слухали, коли я сказав, що потрібно робити два піти. В результаті Боттас пропустив на подіум і Серхіо Переса, який в своєму стилі зумів зберегти шини, фінішувавши з одним піт-стопом.
Getty Images/Global Images Ukraine
Що стосується битви за перемогу, то Хемілтону не вистачило півтора кола! Ферстаппен на більш свіжих шинах впевнено наздогнав і обігнав свого конкурента.
Відзначимо провальний етап Феррарі. Шарль Леклер і Карлос Сайнс фінішували поза топ-10, а ось їхній конкурент за 3-є місце Кубка конструкторів Макларен двома болідами заїхав в топ-6. Крім того, відзначимо подвійний фініш в очках пілотів Астон Мартін.
Загальний залік
1. Макс Ферстаппен (Ред Булл) - 131
2. Льюїс Хемілтон (Мерседес) - 119
3. Серхіо Перес (Ред Булл) - 84
4. Ландо Норріс (Макларен) - 76
5. Валттері Боттас (Мерседес) - 59
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Колишні гравці «Динамо» поставили 200 доларів на гру національної команди
Хорхе Мартін встановив унікальне досягнення
Навіть Ботасу під кінець шини не змінили, щоб бал за найшвидше коло в Макса забрати.