Турнірні таблиці Євро-2020. За яких розкладів Росія вилетить з турніру

19 червня завершився другий тур групового раунду континентального чемпіонату

Турнірні таблиці Євро-2020. За яких розкладів Росія вилетить з турніру
© Getty Images/Global Images Ukraine

19 червня завершився другий тур групового раунду Євро-2020. У турнірі зіграно 24 матчі з 51.

Дуже цікава ситуація у групі B.

  • 1. Бельгія – 6 очок (м'ячі: 5–1)
  • 2. Росія – 3 очки (м'ячі: 1–3)
  • 3. Фінляндія – 3 очки (м'ячі: 1–1)
  • 4. Данія – 0 очок (м'ячі: 1–3)

У 3-му турі 21 червня зіграють: Росія – Данія, Фінляндія – Бельгія.

Якщо Росія програє Данії, а Фінляндія візьме очки у Бельгії, то Росія посяде останнє місце в групі, оскільки данці обійдуть команду Черчесова за особистими зустрічами.

Якщо Росія поступиться Данії, а Фінляндія – Бельгії, то три команди закінчать груповий раунд з трьома очками. Тоді доведеться рахувати різницю м'ячів у очних зустрічах. І виходить, що поразка в два або більше м'ячів стане сумним підсумком для збірної Росії, яка тоді закінчить Євро-2020 через гіршу різницю м'ячів в особистих зустрічах.

Якщо Росія поступиться в Копенгагені з рахунком 1:2 (або 2:3, 3:4 і т.д.), то команда Черчесова матиме більше забитих м'ячів у очних зустрічах, ніж фіни, і в справу піде рейтинг третіх команд (далі пройдуть 4 з 6 таких збірних).

Ще більш заплутаний варіант вийде при поразці Росії в Копенгагені з рахунком 0:1. Тоді у Росії, Фінляндії та Данії будуть абсолютно однакові показники в особистих зустрічах, і в справу вступить наступний критерій – різниця м'ячів у всіх матчах групи. У Росії вона буде точно гірше, ніж у датчан (–3 проти –1), а от фінам (у яких поки що нульова різниця м'ячів) тоді не потрібно крупно програвати Бельгії.

Читайте також аналіз групи C:

Євро-2020

2-й тур

16 червня

  • 16:00. Фінляндія – Росія – 0:1
  • 19:00. Туреччина – Уельс – 0:2
  • 22:00. Італія – Швейцарія – 3:0

17 червня

  • 16:00. Україна – Північна Македонія – 2:1
  • 19:00. Данія – Бельгія – 1:2
  • 22:00. Нідерланди – Австрія – 2:0

18 червня

  • 16:00. Швеція – Словаччина – 1:0
  • 19:00. Хорватія – Чехія – 1:1
  • 22:00. Англія – Шотландія – 0:0

19 червня

  • 16:00. Угорщина – Франція – 1:1
  • 19:00. Португалія – Німеччина – 2:4
  • 22:00. Іспанія – Польща – 1:1

Турнірні таблиці Євро-2020

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Микола Степанюк, Sport.ua

(476 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 22:12
    +1
    Сергей Иванамофф, 20.06.2021 21:05
    Монопинессуально на шансы наРФии.
    Лучше бы посчитали шансы Украины на проход в случае поражения. Это ведь украинский ресурс!
    нам надо выигрывать, т.к. это может быть последний матч на турнире. Если искать выгоду в проигрыше, то с нашей удачей можем получить два поражения - в третьем туре и в первом круге плей-офф. Будет плохое выступление в итоге - три поражения и 1 победа над невыдающейся сборной Сев.Черног. В итоге провальный ЧЕ. Поэтому играть, биться в каждом матче за победу.
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 20.06.2021 22:07
    0
    Сергей Иванамофф, 20.06.2021 21:48
    А гадалка что говорит? А кофейная гуща? У вас свои методы подсчета, основанные на результатах прошлого Евро, а считать кто пройдет дальше будут совсем по другим правилам!
    Согласно статье 21.03 регламента турнира, результаты занявших третьи места команд на групповом этапе сравниваются по следующим критериям:
    а) кто набрал больше очков
    б) у кого лучшая разница мячей
    в) кто забил больше голов
    г) кто одержал больше побед
    д) кто получил меньше дисциплинарных очков во всех матчах группы (красная карточка - 3 очка, желтая карточка - 1 очко, удаление за две желтые карточки - 3 очка)
    е) кто выше располагается в рейтинге европейской квалификации
    Бред какой-то.
    "а считать кто пройдет дальше будут совсем по другим правилам!" Отнюдь.
    Регламент чемпионата Европы-2016 по футболу для таблицы третьих команд.
    Определение четырех лучших сборных среди третьих команд
    (статья 18.03):
    a. Большее количество очков;
    b. Лучшая разность мячей;
    c. Количество забитых мячей;
    d. Честная игра, описанная в приложении C.5.1.
    Как видим убрали пункт "г) кто одержал больше побед" до которого и не дойдет, а если и дойдет, все сборные с 3 мест выиграют по 1 разу и не более. Три ничьи как у Португалии на прошлом Евро, могут быть только у Испании. Но если Польша победит в последнем туре, то Испания с 3 очками и 0 побед съедет на 4 место.
    Сергей Иванамофф
    online
      Сергей Иванамофф, 20.06.2021 21:48
    +1
    Ёкарный Бабай, 20.06.2021 21:10
    Мало шансов. Разница в случае поражения будет к примеру 4-5. Вот кто выходил на прошлом Евро:
    Словакия 4 очка 3-3
    Ирландия 4 очка 2-4
    Португалия 3 очка 4-4
    С. Ирландия 3 очка 2-2
    С 3 очками и отрицательной разницей вероятность заскочить в плей-офф стремится к 0.
    А гадалка что говорит? А кофейная гуща? У вас свои методы подсчета, основанные на результатах прошлого Евро, а считать кто пройдет дальше будут совсем по другим правилам!
    Согласно статье 21.03 регламента турнира, результаты занявших третьи места команд на групповом этапе сравниваются по следующим критериям:
    а) кто набрал больше очков
    б) у кого лучшая разница мячей
    в) кто забил больше голов
    г) кто одержал больше побед
    д) кто получил меньше дисциплинарных очков во всех матчах группы (красная карточка - 3 очка, желтая карточка - 1 очко, удаление за две желтые карточки - 3 очка)
    е) кто выше располагается в рейтинге европейской квалификации
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 20.06.2021 21:10
    -1
    Сергей Иванамофф, 20.06.2021 21:05
    Монопинессуально на шансы наРФии.
    Лучше бы посчитали шансы Украины на проход в случае поражения. Это ведь украинский ресурс!
    Мало шансов. Разница в случае поражения будет к примеру 4-5. Вот кто выходил на прошлом Евро:
    Словакия 4 очка 3-3
    Ирландия 4 очка 2-4
    Португалия 3 очка 4-4
    С. Ирландия 3 очка 2-2
    С 3 очками и отрицательной разницей вероятность заскочить в плей-офф стремится к 0.
    Сергей Иванамофф
    online
      Сергей Иванамофф, 20.06.2021 21:05
    +2
    Монопинессуально на шансы наРФии.
    Лучше бы посчитали шансы Украины на проход в случае поражения. Это ведь украинский ресурс!
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 18:06
    +3
    лашатунбай
    var
    online
      var, 20.06.2021 17:45
    -8
    Gateway_enemy, 20.06.2021 17:32
    Do you read Ukrainian Language?
    росІсЯ, це найфантомне непорозуміння Світової Історії, за яке і говорити якось не хочеться, але цього не уникнути. І бажати перемоги будь кому над анклавом самозванців, це навіть не обговорюється.., - З ДИТИНСТВА тільки проти залісся.
    Залесье - село, входит в Великодымерскую поселковую общину Броварского района Киевской области Украины.
    Они тебе в борщ неплЮвали?)))
    Gateway_enemy
      Gateway_enemy, 20.06.2021 17:32
    +3
    Виктор Басистый, 20.06.2021 09:14
    Зачем вам Россия патрийоты сраные?? Вы за сб. Украины смотрите.,а делите шкуру не убитого медведя...
    Do you read Ukrainian Language?
    росІсЯ, це найфантомне непорозуміння Світової Історії, за яке і говорити якось не хочеться, але цього не уникнути. І бажати перемоги будь кому над анклавом самозванців, це навіть не обговорюється.., - З ДИТИНСТВА тільки проти залісся.
    Вэлл Веллес
      Вэлл Веллес, 20.06.2021 14:54
    +6
    Та ні, не можуть росіяни виграти. Там футболістів немає, є мастурбатор Дзюба та дебоширы Кокорін з Мамаєвим, а футболістів немає. Так що виліт забезпечений.
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 14:31
    +5
    Главный тренер сборной Дании:
    "Я рад, что встреча пройдёт не в Санкт-Петербурге, а в Копенгагене. Россиянам нужна ничья, это будет тяжёлая битва. Я устал говорить, что мы хорошо играем, а потом проигрываем. Теперь нужно выйти и одержать победу. К этому мы и стремимся", - цитирует Каспера Юльманна "BT".
    dnepryanin
    online
      dnepryanin, 20.06.2021 13:48
    +6
    Турция по игре уж точно не слабее 404
    var
    online
      var, 20.06.2021 10:17
    +2
    Сергей Журавко, 20.06.2021 00:51
    Лучше бы сообразили при каких раскладах наши смогут выиграть Евро.Ведь потенциал огромный.А с Россией и так всё ясно,слабейшая сборная на турнире и ничего ей не светит,тут и гадать нечего.
    Пока слабейшая - Турция. 0:3 и 0:2. Так что пожелаем туркам победы над Швейцарией!
    var
    online
      var, 20.06.2021 10:12
    +1
    Байдуже. Пусть спиртэкспресс разбирает
    Вот если бы мы на них как то выходили, то другое дело... Например - финал
    kazak98
      kazak98, 20.06.2021 09:39
    +16
    Уже 7 лет я постоянный болельщик за всех соперников сборной россии на всех соревнованиях.
    Виктор Басистый
      Виктор Басистый, 20.06.2021 09:14
    -15
    Зачем вам Россия патрийоты сраные?? Вы за сб. Украины смотрите.,а делите шкуру не убитого медведя...
    Роман Корчевский
      Роман Корчевский, 20.06.2021 09:06
    -1
    Не спрашивай , о ком звонит колокол ,- он звонит о тебе..
    Gateway_enemy
      Gateway_enemy, 20.06.2021 03:13
    +4
    ... Так, як поводить себе на території цивілізованої Європи це історично-брехливе непорозуміння, з накраденими Землями.., то їх поява під *лейбою* як від Європи, вже занадто. Улусу Джучи буде достатньо і того, що матчі проходять на санкт-ленінградському баклан-іподромі.
    Oleksandr Melnychuk
    online
      Oleksandr Melnychuk, 20.06.2021 02:46
    +1
    Недолугі журналісти які роблять новини з нічого! Порівнюйте нашу збірну з кращими а не з агресором!!!! На кого ви рівняєтесь? Вам цього достатньо? Чим ви відрізняєтесь від тих псів???
    Oleksandr Melnychuk
    online
      Oleksandr Melnychuk, 20.06.2021 02:41
    +5
    А де прогнози по інших групах і збірних? Для чого цей "висер" про агресора? Для чого приділяти увагу конкретно цій збірній? Забудьте! Слідкуйте за нашою командою!!!! Ми кращі не в порівнянні з ними а тому, що ми УКРАЇНА!!!!!
    adidas777
    online
      adidas777, 20.06.2021 01:34
    +3
    K_Sarioglo@i.ua, 20.06.2021 01:16
    Хотелось бы верить, но на данный момент хз...
    У Испании пока только 2 очка и мне лично очень хочется чтобы их 2 и осталось.
    А там есть варианты невыигрыша Швейцарии у турков,ничьи Хорватии с Шотландии,наконец тьфу-тьфу, что наш матч с Австрией выльется в чей-то откровенный разгром.
    С разницей в -3 мяча и тремя очками.
    Они 99.9% не пройдут с третьего места.
    kazak98
    online
      kazak98, 20.06.2021 09:39
    +16
    Уже 7 лет я постоянный болельщик за всех соперников сборной россии на всех соревнованиях.
    adidas777
    online
      adidas777, 20.06.2021 00:42
    +15
    Главное победа Дании.
    А там уже будем считать.
    Я уверен, что кацапы с 3 очками с третьего места никуда не пройдут. Со своей плохой разницей мячей. У них сейчас -2 . Даже при минимальном поражении от Дании, у них будет -3
    Хрен они куда пройдут с третьего места при такой разнице мячей и тремя очками.
    Дмитрий Иванов
    online
      Дмитрий Иванов, 20.06.2021 00:37
    +15
    Если Дания будет играть также сильно как против Бельгии и Финляндии, но забьет хотя бы пловину своих моментов, то каца пы влетят с разницей три или четыре мяча
    Андерс Иващук
      Андерс Иващук, 20.06.2021 00:54
    +13
    А зачем нам Россия? Какое нам дело, когда у нас своя сборная есть?
    Don Sergio
      Don Sergio, 20.06.2021 00:41
    +11
    Смешно конечно будет, если они выйдут с группы с такой игрой и одним забитым мячом, сыграв в нулевую ничейку с данией
    Libero GO
    online
      Libero GO, 20.06.2021 00:44
    +7
    Если Дания выиграет просто 1-0, а фины проиграют бельгийцам не крупно - этого будет вполне достаточно...
    Вэлл Веллес
    online
      Вэлл Веллес, 20.06.2021 14:54
    +6
    Та ні, не можуть росіяни виграти. Там футболістів немає, є мастурбатор Дзюба та дебоширы Кокорін з Мамаєвим, а футболістів немає. Так що виліт забезпечений.
    dnepryanin
    online
      dnepryanin, 20.06.2021 13:48
    +6
    Турция по игре уж точно не слабее 404
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 14:31
    +5
    Главный тренер сборной Дании:
    "Я рад, что встреча пройдёт не в Санкт-Петербурге, а в Копенгагене. Россиянам нужна ничья, это будет тяжёлая битва. Я устал говорить, что мы хорошо играем, а потом проигрываем. Теперь нужно выйти и одержать победу. К этому мы и стремимся", - цитирует Каспера Юльманна "BT".
    Oleksandr Melnychuk
    online
      Oleksandr Melnychuk, 20.06.2021 02:41
    +5
    А де прогнози по інших групах і збірних? Для чого цей "висер" про агресора? Для чого приділяти увагу конкретно цій збірній? Забудьте! Слідкуйте за нашою командою!!!! Ми кращі не в порівнянні з ними а тому, що ми УКРАЇНА!!!!!
    adidas777
    online
      adidas777, 20.06.2021 01:32
    +5
    Alexander Chernyy, 20.06.2021 00:52
    Я не розумію. Ви в якому світі живете, так би мовити коментатори. Газпром. Росія - Данія. Далі проходить Мордор. Як би вам та і мені не хотілось іншого. Нажаль ми поки не можемо спресувати УЕФА. Яке на жаль повністю корумповане, повністю під впливом..
    Не говорите ерунду!
    Скандинавы никогда в жизни на сдадут матч кацапам!
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 00:58
    +5
    Alexander Chernyy, 20.06.2021 00:52
    Я не розумію. Ви в якому світі живете, так би мовити коментатори. Газпром. Росія - Данія. Далі проходить Мордор. Як би вам та і мені не хотілось іншого. Нажаль ми поки не можемо спресувати УЕФА. Яке на жаль повністю корумповане, повністю під впливом..
    це багато хто розуміє. Але ви недооцінюєте Данію. День тому данці заборонили в'зд вболівальників з мордору через те, що щеплення "спутніков-новічком" не важається в ЄС щепленням. Вже колосков чи ще якийсь х..сков піднімали галас, що Данія не спроможна приймати будь-які спортивні змагання.
    Думаєте данці це пропустять мимо вух? Я думаю вони вчинять розгром.
    Gateway_enemy
      Gateway_enemy, 20.06.2021 03:13
    +4
    ... Так, як поводить себе на території цивілізованої Європи це історично-брехливе непорозуміння, з накраденими Землями.., то їх поява під *лейбою* як від Європи, вже занадто. Улусу Джучи буде достатньо і того, що матчі проходять на санкт-ленінградському баклан-іподромі.
    Дмитрий Иванов
    online
      Дмитрий Иванов, 20.06.2021 00:56
    +4
    pl2012ua, 20.06.2021 00:52
    уверен, датчане будут стараться и играть на победу.
    Конечно. Они могут занять второе место
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 00:52
    +4
    уверен, датчане будут стараться и играть на победу.
    Дмитрий Иванов
    online
      Дмитрий Иванов, 20.06.2021 00:50
    +4
    dnepryanin, 20.06.2021 00:46
    Дания выиграет у этих неполноценных, это все что нужно знать
    Кацапы показывают самую унылую игру на ЕВРО. Все, что они могут закинуть мяч на дрочера, а дальше как Бог пошлет, выиграет воздух может будет развитие атаки, не выиграет, то........Ноль фантазии, ноль креатива
    pl2012ua
    online
      pl2012ua, 20.06.2021 18:06
    +3
    лашатунбай
    Gateway_enemy
      Gateway_enemy, 20.06.2021 17:32
    +3
    Виктор Басистый, 20.06.2021 09:14
    Зачем вам Россия патрийоты сраные?? Вы за сб. Украины смотрите.,а делите шкуру не убитого медведя...
    Do you read Ukrainian Language?
    росІсЯ, це найфантомне непорозуміння Світової Історії, за яке і говорити якось не хочеться, але цього не уникнути. І бажати перемоги будь кому над анклавом самозванців, це навіть не обговорюється.., - З ДИТИНСТВА тільки проти залісся.
    adidas777
    online
      adidas777, 20.06.2021 01:34
    +3
    K_Sarioglo@i.ua, 20.06.2021 01:16
    Хотелось бы верить, но на данный момент хз...
    У Испании пока только 2 очка и мне лично очень хочется чтобы их 2 и осталось.
    А там есть варианты невыигрыша Швейцарии у турков,ничьи Хорватии с Шотландии,наконец тьфу-тьфу, что наш матч с Австрией выльется в чей-то откровенный разгром.
    С разницей в -3 мяча и тремя очками.
    Они 99.9% не пройдут с третьего места.
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 20.06.2021 00:59
    +3
    Alexander Chernyy, 20.06.2021 00:52
    Я не розумію. Ви в якому світі живете, так би мовити коментатори. Газпром. Росія - Данія. Далі проходить Мордор. Як би вам та і мені не хотілось іншого. Нажаль ми поки не можемо спресувати УЕФА. Яке на жаль повністю корумповане, повністю під впливом..
    Играют в Копенгагене. Должно случиться чудо, чтобы Дания не выиграла и не отправила Россию с такой игрой на 4 место (при условии если финны проиграют меньше чем 3:0). На прошлый матч дали продать на 10k билетов больше, а на эту игру будет полный стадион. Игроки начали подзабывать, насколько тяжело играть еще и против стадиона. Португалия уже прочувствовала.